LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alweer T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Merel30
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 apr 2011 15:21

Alweer T-mobile

Ongelezen bericht door Merel30 »

Ik las dat er veel klachten op staan van T-mobile.

Ik heb zelf ook een klacht, in juli had ik mijn abonnement opgezegd. Ik zit al jaren bij hun maar was het beu naar een aantal dingen die telkens niet goed gingen. Ik werd op een dag gebeld door t-mobile waarom ik mijn contract op wilde zeggen, hij had een leuke aanbieding dus toch maar weer overstag gegaan.

Mijn nieuwe abo zou vandaag ingaan, maar nee dat moest dan gister want dat lukt niet in het systeem. Ik kreeg voor gister een klein tegoed voor die dag zodat het contract vandaag officieel in kon gaan. Ik had nog 20 euro in de oude bundel zitten dus dan kan dat toch daar van af? Nee kan niet, dus voor één dag alweer extra kosten want ja dat tegoed wat ze je geven is blijkbaar niet toereikend. Nu luister ik vanmorgen even naar de status van mijn bundel. Die is inderdaad ingegaan, maar heb sinds vannacht 12 uur en vanmorgen 8 uur alweer 2 euro buiten m,n bundel! Vanmorgen gebeld want ik wil wel eens weten hoe je buiten je bundel kan bellen als je niet belt?! Tja dat is ook een raadsel want hier kunnen ze me niet bij helpen, ik moet maar wachten tot 5 dec dan is mijn factuur te zien.... Fijn die klantenservice.

Dat begint alweer geweldig.
Spijt, spijt, spijt!

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Alweer T-mobile

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Je bedoeld dat als je online bij mytmobile inlogt, dat je tegoed niet klopt?
Dit klopt ook en dat is hier al vaker besproken. De eerste maand na ingang van het nieuwe abonnement, klopt op mytmobile je nog beschikbare minuten niet.
Dit trekt, zoals er ook aan je verteld is, na de eerste factuur vanzelf weer bij en vanaf dan zal het wel kloppen.
In feite niks om je druk te maken dus.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Alweer T-mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Merel30,
Het klopt wat Daan_1978 aangeeft dat de belstatus bij een wijzing in de maandperiode de belstatus van slag kan zijn.

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat ik je gerichter en inhoudelijk antwoord kan geven?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.

Richard
T-Mobile Webcare

Merel30
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 apr 2011 15:21

Re: Alweer T-mobile

Ongelezen bericht door Merel30 »

Daan, bedankt voor je reactie.

Het webcare team pakt het nu op om te kijken of hun iets terug kunnen vinden.

Merel30
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 apr 2011 15:21

Re: Alweer T-mobile

Ongelezen bericht door Merel30 »

Het webcare team vroeg mij om een mail te sturen naar het mailadres dat in hun reactie staat, vorige week gedaan. Kreeg geen reactie, dan nog maar eens gestuurd krijg ik een mail terug "u kunt geen vragen rechtstreeks stellen maar doe dit via het webformulier.

Pff wat een organisatie!

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Alweer T-mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Merel30
De mailbox wordt door meerdere collega's beheerd en helaas was er miscommunicatie waardoor je deze e-mail onterecht hebt ontvangen. Mijn excuses! Je hebt ondertussen een reactie op je e-mail gehad van mijn collega Cindy.

Richard
T-Mobile Webcare

Gesloten