Alweer T-mobile
Geplaatst: 03 nov 2011 10:35
Ik las dat er veel klachten op staan van T-mobile.
Ik heb zelf ook een klacht, in juli had ik mijn abonnement opgezegd. Ik zit al jaren bij hun maar was het beu naar een aantal dingen die telkens niet goed gingen. Ik werd op een dag gebeld door t-mobile waarom ik mijn contract op wilde zeggen, hij had een leuke aanbieding dus toch maar weer overstag gegaan.
Mijn nieuwe abo zou vandaag ingaan, maar nee dat moest dan gister want dat lukt niet in het systeem. Ik kreeg voor gister een klein tegoed voor die dag zodat het contract vandaag officieel in kon gaan. Ik had nog 20 euro in de oude bundel zitten dus dan kan dat toch daar van af? Nee kan niet, dus voor één dag alweer extra kosten want ja dat tegoed wat ze je geven is blijkbaar niet toereikend. Nu luister ik vanmorgen even naar de status van mijn bundel. Die is inderdaad ingegaan, maar heb sinds vannacht 12 uur en vanmorgen 8 uur alweer 2 euro buiten m,n bundel! Vanmorgen gebeld want ik wil wel eens weten hoe je buiten je bundel kan bellen als je niet belt?! Tja dat is ook een raadsel want hier kunnen ze me niet bij helpen, ik moet maar wachten tot 5 dec dan is mijn factuur te zien.... Fijn die klantenservice.
Dat begint alweer geweldig.
Spijt, spijt, spijt!
Ik heb zelf ook een klacht, in juli had ik mijn abonnement opgezegd. Ik zit al jaren bij hun maar was het beu naar een aantal dingen die telkens niet goed gingen. Ik werd op een dag gebeld door t-mobile waarom ik mijn contract op wilde zeggen, hij had een leuke aanbieding dus toch maar weer overstag gegaan.
Mijn nieuwe abo zou vandaag ingaan, maar nee dat moest dan gister want dat lukt niet in het systeem. Ik kreeg voor gister een klein tegoed voor die dag zodat het contract vandaag officieel in kon gaan. Ik had nog 20 euro in de oude bundel zitten dus dan kan dat toch daar van af? Nee kan niet, dus voor één dag alweer extra kosten want ja dat tegoed wat ze je geven is blijkbaar niet toereikend. Nu luister ik vanmorgen even naar de status van mijn bundel. Die is inderdaad ingegaan, maar heb sinds vannacht 12 uur en vanmorgen 8 uur alweer 2 euro buiten m,n bundel! Vanmorgen gebeld want ik wil wel eens weten hoe je buiten je bundel kan bellen als je niet belt?! Tja dat is ook een raadsel want hier kunnen ze me niet bij helpen, ik moet maar wachten tot 5 dec dan is mijn factuur te zien.... Fijn die klantenservice.
Dat begint alweer geweldig.
Spijt, spijt, spijt!