Dell laptop gekocht
Geplaatst: 09 nov 2011 13:06
In juli van dit jaar heb ik een Dell laptop gekocht. Binnen een aantal dagen leek de batterij kappot te zijn, maar was er een probleem met het moederbord. Dat moet nu inmiddels elke zeven dagen ontladen worden.
Verder komt er telkens een tikkend geluid uit de computer, de processor schiet zonder dat er wat aan de hand is in de maximale frequentie en verbruik.
Daarnaast rammelt de pc aan alle kanten: de batterijen rammelen gewoon los in de laptop.
Alhoewel ik binnen de tien dagen heb gebeld (de termijn om om te ruilen), weigeren ze dat nu te doen. Ze stellen ook vast dat de pc niet werkt naar behoren. Enkel en alleen reparatie van de pc. Dat betekent dat ik hem twee weken kwijt ben. Uiteindelijk niet een oplossing aangezien deze laptop ook gebruik voor het werk.
Ik ben een zakelijke klant die al meerdere bedrijven opgericht heeft en altijd hebben Dell pc's goed gewerkt. Mensen in mijn omgeving raden me het altijd af, en nu moet ik ze (helaas) gelijk geven. Wat een ontzettend incompetent en bureaucratisch bedrijf is Dell zeg. Niemand die ook verantwoordelijkheid neemt.
Ik vrees dat het jammer maar helaas wordt om maar een tweede laptop te kopen van een ander merk. Die twee weken missen wordt hem gewoonweg niet. Jammer.
Groet,
Een zeer teleurgestelde (trouwe) Dell klant.
Verder komt er telkens een tikkend geluid uit de computer, de processor schiet zonder dat er wat aan de hand is in de maximale frequentie en verbruik.
Daarnaast rammelt de pc aan alle kanten: de batterijen rammelen gewoon los in de laptop.
Alhoewel ik binnen de tien dagen heb gebeld (de termijn om om te ruilen), weigeren ze dat nu te doen. Ze stellen ook vast dat de pc niet werkt naar behoren. Enkel en alleen reparatie van de pc. Dat betekent dat ik hem twee weken kwijt ben. Uiteindelijk niet een oplossing aangezien deze laptop ook gebruik voor het werk.
Ik ben een zakelijke klant die al meerdere bedrijven opgericht heeft en altijd hebben Dell pc's goed gewerkt. Mensen in mijn omgeving raden me het altijd af, en nu moet ik ze (helaas) gelijk geven. Wat een ontzettend incompetent en bureaucratisch bedrijf is Dell zeg. Niemand die ook verantwoordelijkheid neemt.
Ik vrees dat het jammer maar helaas wordt om maar een tweede laptop te kopen van een ander merk. Die twee weken missen wordt hem gewoonweg niet. Jammer.
Groet,
Een zeer teleurgestelde (trouwe) Dell klant.