Pagina 1 van 1

T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Geplaatst: 01 dec 2011 14:33
door Vincent Reimering
Vanmorgen een uitvoerig gesprek gehad met een medewerker van T-Mobile (naam medewerker bij mij bekend). Tijdens het telefoongesprek gedroeg ik mij lastig, maar steeds correct.

Mevrouw beschuldigde mij ervan dat ik haar in de maling nam en ze gooide op een gegeven moment de hoorn op de haak! Schande!

De oplossing van T-Mobile op mijn probleem: Volg een procedure en geef aan wanneer u geen bereik heeft. In mijn eerdere klacht vermeldde ik al dat ik thuis nauwelijks bereik heb en mijn huis door moet lopen op zoek naar een beetje geluk: 1 of 2 streepjes bereik! Niets overbodige procedure volgen....in februari reeds geklaagd en toen kon men wel mijn klacht zonder procedure oplossen!

Het hoorn op de haak gooien bij iemand die correct blijft is ONAANVAARDBAAR!!!!

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Geplaatst: 03 dec 2011 08:21
door ray38
Hoi Vincent,
Dien een netwerk klacht in via de website van T-mobile en je wordt binnen 10 werkdagen terug gebeld.

Groeten

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Geplaatst: 03 dec 2011 08:24
door duiner
Vincent Reimering schreef: Tijdens het telefoongesprek gedroeg ik mij lastig, maar steeds correct.

Het hoorn op de haak gooien bij iemand die correct blijft is ONAANVAARDBAAR!!!!
Tja......het is ook onaanvaardbaar om je lastig te gedragen !
zo'n gesprek wordt opgenomen en je hebt dan geen schijn van kans .

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Geplaatst: 03 dec 2011 09:13
door grun
Gesprekken worden inderdaad opgenomen, maar alleen om de gesprekstechniek van de medewerker steekproefsgewijs te controleren en verbeteren. Het gaat dus niet om wat de klant zegt. Bij het aangaan van nieuwe contracten wel, maar dan wordt er ook altijd van tevoren aangekondigd dat er opgenomen gaat worden.

Om op het probleem van TS terug te komen, tja, op een gegeven moment houdt het op. Als de helpdesk alle mogelijkheden al met je besproken heeft maar geen oplossing weten, dan heeft het weinig zin het gesprek voort te zetten. Onder correct gedrag beschouw ik ook dat je dat inziet.

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Geplaatst: 03 dec 2011 09:41
door duiner
grun schreef:. Bij het aangaan van nieuwe contracten wel, maar dan wordt er ook altijd van tevoren aangekondigd dat er opgenomen gaat worden.
ik bel ze ook regelmatig op, en elke keer wordt het weer gezegd .

ik vind ze ontzettend aardig , en ze doen altijd wat ik vraag..
.

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Geplaatst: 03 dec 2011 11:21
door GJvdZ
Bij dit soort onderwerpen zou het toch ook wel aardig zijn om het verhaal van de andere kant te horen. Consumenten zijn immers ook niet altijd heilig.