T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!
Geplaatst: 01 dec 2011 14:33
Vanmorgen een uitvoerig gesprek gehad met een medewerker van T-Mobile (naam medewerker bij mij bekend). Tijdens het telefoongesprek gedroeg ik mij lastig, maar steeds correct.
Mevrouw beschuldigde mij ervan dat ik haar in de maling nam en ze gooide op een gegeven moment de hoorn op de haak! Schande!
De oplossing van T-Mobile op mijn probleem: Volg een procedure en geef aan wanneer u geen bereik heeft. In mijn eerdere klacht vermeldde ik al dat ik thuis nauwelijks bereik heb en mijn huis door moet lopen op zoek naar een beetje geluk: 1 of 2 streepjes bereik! Niets overbodige procedure volgen....in februari reeds geklaagd en toen kon men wel mijn klacht zonder procedure oplossen!
Het hoorn op de haak gooien bij iemand die correct blijft is ONAANVAARDBAAR!!!!
Mevrouw beschuldigde mij ervan dat ik haar in de maling nam en ze gooide op een gegeven moment de hoorn op de haak! Schande!
De oplossing van T-Mobile op mijn probleem: Volg een procedure en geef aan wanneer u geen bereik heeft. In mijn eerdere klacht vermeldde ik al dat ik thuis nauwelijks bereik heb en mijn huis door moet lopen op zoek naar een beetje geluk: 1 of 2 streepjes bereik! Niets overbodige procedure volgen....in februari reeds geklaagd en toen kon men wel mijn klacht zonder procedure oplossen!
Het hoorn op de haak gooien bij iemand die correct blijft is ONAANVAARDBAAR!!!!