Pagina 1 van 1

tele2

Geplaatst: 19 jan 2012 21:30
door hboezer
ik heb mijn contract verlengt bij tele 2 met een lg optimus 2 speed .
Dit toestel is vanaf dag niet goed geweest als ik bel krijg ik melding oproep beiendigt,als ik gebeld wordt krijgt degene die mij belt de melding degene die u belt is niet bereikbaar .
Het toestel is al 2 keer naar de reparatiedienst gestuurt maar het probleem is nog niet opgelost ,het duurt nu al vanaf half november 2011 ik moet wel voor mijn abonnement betalen maar ik kan niet bellen met deze nieuwe telefoon .
Tele 2 weigert mij een neiuwe telefoon .
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurt .

Re: tele2

Geplaatst: 19 jan 2012 21:47
door Chocomelk
Koude douche voor Tele2.

Re: tele2

Geplaatst: 20 jan 2012 10:54
door Tele2 Webcare
Beste hboezer,

Vervelend dat je telefoon niet naar behoren werkt! Het spijt me te lezen dat je je toestel al tot twee keer toe ter reparatie hebt opgestuurd, maar dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Ik wil je hier graag bij helpen en bekijken wat ik voor je kan doen. Stuur even je postcode, huisnummer, klantnummer en een nummer waarop we je kunnen bereiken naar [email protected]. Dan pak ik dit voor je op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2

Geplaatst: 23 jan 2012 13:17
door Tele2 Webcare
Beste hboezer,

Bedankt voor het opsturen van je gegevens! Ik ga dit oppakken en ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen. Ik kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2

Geplaatst: 24 jan 2012 10:23
door Tele2 Webcare
Beste hboezer,

Ik heb van mijn collega begrepen dat er een nieuw toestel verzonden wordt en dat een compensatie besproken is. Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2

Geplaatst: 24 jan 2012 12:05
door SDD
Ik wil vandaag een nieuw abonement aansluiten bij Tele 2.gezien zoveel negatieve reacties doe ik het toch niet.ik ga ander provider zoeken.

Re: tele2

Geplaatst: 30 jan 2012 08:27
door lizzy28
ik raad iedereen tele2 af vanaf het begin dat ik dit abonnement heb heb ik niks anders dan problemen ben al 2 keer meer dan 2 maanden afgesloten geweest door een fout van hun maar je mag wel mooi je maandbedrag betalen nu ben ik weer afgesloten omdat er volgens hun een rekening openstaat waar ik niks vanaf weet omdat ik hier geen bericht van heb gehad plus altijd alles automatisch wordt afgeschreven dus toch best vaag allemaal
heb nu al 4 keer gebeld en er is mij al 4 keer beloofd dat ik weer aangesloten wordt en rara na meer dan 3 weken nog steeds niet aangesloten

gelukkig verloopt mijn abonnement over 3 maanden en daar ben ik echt super blij mee nu nog een goede provider zoeken en dan heb ik eindelijk weer een telefoon waar ik mee kan bellen want dat is wel erg lang geleden :x

Re: tele2

Geplaatst: 30 jan 2012 10:09
door hboezer
Hallo .
Ik ben door tele2 benadert ,met het voorstel dat ik een nieuw toestel krijg en een compesatie in de gemaakte kosten .
Ik ben hier op ingegaan .
tele2 heeft mijn probleem naar volle tevredenheid opgelost .
Als de service blijft zoals de afgelopen week ben ik tevreden over tele2