klantenservice Tele 2 waardeloos
Geplaatst: 03 feb 2012 16:49
Sinds april vorig jaar zijn wij op ons vaste nummer voor bellers vanaf bepaalde providers onbereikbaar. Dit is ontstaan door een onjuiste nummerportering door Ziggo. Deze fout was relatief vlot hersteld, maar mensen die ons telefoonnummer probeerden te bellen kregen te horen dat "dit nummer tijdelijk buiten gebruik was".
Wij gingen er vanuit dat dit kwam omdat men op dat moment aan het werk was aan de verbinding; op bepaalde momenten waren wij wel gewoon bereikbaar op ons vaste telefoonnummer.
Na veelduldig contact met de klantenservice van zowel Ziggo als vooral Tele 2 werd dit probleem niet opgelost. Contact leggen met Tele 2 is sowieso een crime; je wordt geacht te chatten met een stom schaap die werkelijk niets snapt of je mag een betaald nummer bellen waar je elke keer door een heel menu heen moet voordat je een persoon aan de lijn krijgt.
Elke keer werden we met een kluitje in het riet gestuurd dat het nu echt in orde zou komen. Afspraken dat ze mij terug zouden bellen werden keer op keer niet nagekomen.
Wel bleek dat het probleem niet was dat de verbinding niet op bepaalde momenten mogelijk was, maar dat het uitmaakte vanaf welke provider er gebeld werd. Bellers met een Ziggo abonnement krijgen altijd de buiten gebruik melding te horen, en wellicht bellers van een andere provider ook. Dit zou een kwestie zijn van een extra "vinkje" zetten door Tele 2, een formaliteit.
Ten einde raad boos gevraagd het hoofd van de afdeling klantenservice te spreken. Dit kan niet; men weigert mij door te verbinden en een verzoek om door diegene teruggebeld te worden is ook niet mogelijk. De ene mogelijkheid is een klachtenbrief sturen per post; Tele 2 is per mail niet bereikbaar!
Terwijl ze notabene zelf wel regelmatig onze mailbox vervuilen en ook nota's per mail toesturen.
Uiteindelijk dan toch maar die klachtenbrief verzonden; we willen nu eindelijk eens wel bereikbaar zijn voor iedereen als we gewoon thuis zijn.
We zijn inmiddels 6 weken verder, maar geen reactie van Tele 2.
Ik ben Tele 2 inmiddels spuugzat en adviseer iedereen met klem geen producten bij Tele 2 af te nemen.
Wij gingen er vanuit dat dit kwam omdat men op dat moment aan het werk was aan de verbinding; op bepaalde momenten waren wij wel gewoon bereikbaar op ons vaste telefoonnummer.
Na veelduldig contact met de klantenservice van zowel Ziggo als vooral Tele 2 werd dit probleem niet opgelost. Contact leggen met Tele 2 is sowieso een crime; je wordt geacht te chatten met een stom schaap die werkelijk niets snapt of je mag een betaald nummer bellen waar je elke keer door een heel menu heen moet voordat je een persoon aan de lijn krijgt.
Elke keer werden we met een kluitje in het riet gestuurd dat het nu echt in orde zou komen. Afspraken dat ze mij terug zouden bellen werden keer op keer niet nagekomen.
Wel bleek dat het probleem niet was dat de verbinding niet op bepaalde momenten mogelijk was, maar dat het uitmaakte vanaf welke provider er gebeld werd. Bellers met een Ziggo abonnement krijgen altijd de buiten gebruik melding te horen, en wellicht bellers van een andere provider ook. Dit zou een kwestie zijn van een extra "vinkje" zetten door Tele 2, een formaliteit.
Ten einde raad boos gevraagd het hoofd van de afdeling klantenservice te spreken. Dit kan niet; men weigert mij door te verbinden en een verzoek om door diegene teruggebeld te worden is ook niet mogelijk. De ene mogelijkheid is een klachtenbrief sturen per post; Tele 2 is per mail niet bereikbaar!
Terwijl ze notabene zelf wel regelmatig onze mailbox vervuilen en ook nota's per mail toesturen.
Uiteindelijk dan toch maar die klachtenbrief verzonden; we willen nu eindelijk eens wel bereikbaar zijn voor iedereen als we gewoon thuis zijn.
We zijn inmiddels 6 weken verder, maar geen reactie van Tele 2.
Ik ben Tele 2 inmiddels spuugzat en adviseer iedereen met klem geen producten bij Tele 2 af te nemen.