Transavia
Geplaatst: 18 feb 2012 10:29
Tien dagen geleden heb ik met Transavia contact opgenomen, schriftelijk, de betreffende reserveringen bijvoegend. Ik had namelijk voor de zelfde persoon twee keer dezelfde reis geboekt en betaald.
De eerste keer dat ik het contactformulier had verstuurd kreeg ik per mail de tip om via de telefoonlijn te vernemen, welke reis geannuleerd en terugbetaald kon worden. Dat heb ik gedaan, men kon niet meteen antwoord geven, maar heel binnenkort zou ik een reactie krijgen. Die kwam niet. Bij het tweede telefoontje vond men mijn "dossier", begreep het probleem en zou spoedig antwoorden.
We zijn nu dus tien dagen en twee herinneringsmailtjes verder.
Wat kan ik nog doen?
Hartelijk dank voor uw tips!
Marjolein
De eerste keer dat ik het contactformulier had verstuurd kreeg ik per mail de tip om via de telefoonlijn te vernemen, welke reis geannuleerd en terugbetaald kon worden. Dat heb ik gedaan, men kon niet meteen antwoord geven, maar heel binnenkort zou ik een reactie krijgen. Die kwam niet. Bij het tweede telefoontje vond men mijn "dossier", begreep het probleem en zou spoedig antwoorden.
We zijn nu dus tien dagen en twee herinneringsmailtjes verder.
Wat kan ik nog doen?
Hartelijk dank voor uw tips!
Marjolein