Je kan ook een abonnement nemen en dan krijg je 10% korting bij automatische incasso. Dat wordt dan 7,15 euro per aflevering.
Je moet het schip dan met de bijgevoegde onderdelen in elkaar zetten met houtlijm. Het materiaal is MDF. Tot zover OK leek mij.
Maar let op!..............................................
Op de antwoordkaart staat niets vermeld over het aantal afleveringen! Ik heb toen maar alles heel nauwkeurig doorgespit en vond eindelijk in kleine zwarte lettertjes op een donker rode achtergrond dat het om 125 afleveringen gaat! Koop je die los in de winkel dan ben je zo'n 990 euro kwijt en 890 euro bij automatische afschrijving. Duur zeilscheepje! Mensen die e.e.a. niet goed hebben gelezen kunnen op het verkeerde been worden gezet omdat er op de antwoordkaart niet expliciet wordt vermeld hoeveel afleveringen er zijn. Als je begonnen bent en een deel van het schip hebt gebouwd dan wil je er niet zo gauw mee stoppen. Maar dat kost je wel een flinke deuk in je portemonnee.
Ook wordt gesuggereerd dat het modelschip 72,5 cm lang is, 31,5 breed en 63,5 cm hoog. Maar ook hier : Let op ! Dit zijn de afmetingen van het schip incl. de tuigage. De romp van het model dat je in elkaar moet knutselen is op de waterlijn slechts 13,8 cm breed. Na alles goed te hebben nagelezen heb ik besloten om af te zien van de bouw van zo'n kostbaar scheepsmodel.
Dus eerst heel goed lezen wat de voorwaarden etc zijn!