Pagina 1 van 1

Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 07 mar 2012 18:48
door andre en yvonne
Jarenlang een all in service abonnement gehad bij Feenstra. In (5e)januari een nieuwe cv bij hen gekocht waar het 'all in service' voor 2 jaar (gratis) bij zit. Het geld voor het abonnement was 30-12-11 net afgeschreven maar klanterservice beloofde dat het in de 1e week van februari teruggestort zou worden. Niet dus. Wekelijks 1 tot 3 telefoontjes naar de klantenservice waarin beloofd wordt dat ze je terugbellen ( niet dus), het geld 'deze week' gestort wordt ( niet dus), de (plaatsvervangende) manager van klantenservice je binnen een uur terug belt ( zit al dagen te wachten en nog niets gehoord) en de persoon die de crediteuren verzorgt maar 3 dagen, 3 uur werkt/aanwezig is en er nooit is als wij bellen. De persoon die wij continu aan de lijn hebben van de klantenservice meldt dat hij vele mensen teleur moet stellen en zijn 'collega's' dingen beloven die niet worden nagekomen. Wie heeft er nog tips om ons geld terug te krijgen en zijn er 'lotgenoten'.

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 07 mar 2012 19:28
door Stephan1979
Misschien gewoon een keer persoonlijk langs gaan en vriendelijk vragen waarom het allemaal zo lang moet duren.

Misschien zitten ze wat krap bij kas...

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 07 mar 2012 19:33
door MAXIEM
andre en yvonne

Bij zoveel onwil rest er maar een benadering: schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen en uiteraard de aantekenkosten terugeisen. Zet een uiterste datum in die brief en vermeldt, dat je in overleg met jouw advocaat bij geen bericht, hen in rechte zult betrekken (dagvaarden).

Sukses, Maxiem.

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 07 mar 2012 19:44
door andre en yvonne
Maxime,
Hadden wij ook al aangedacht, maar willen eerst kijken of er meer mensen zijn in een soortgelijke situatie. Had de indruk, van de man van klantenservice, van wel.
Je gebruik wel ingewikkelde tekst voor een dagvaardiging, maar maakt wel indruk, heet dat werkelijkzo?

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 07 mar 2012 20:42
door MAXIEM
andre en yvonne

Ja hoor, dat heet werkelijk zo.

Maxiem.

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 09 mar 2012 19:33
door andre en yvonne
Ze hebben zowaar binnen 24 uur gereageerd (vanuit het hoofdbureau) op een mail, dat we inderdaad nog geld van hen tegoed hebben( ja dat wisten we), helaas kunnen ze niet vertellen wanneer ze het terugstorten( nee, daar zijn we al weken/bijna maanden mee bezig). KUNNEN we dus NIETS mee.

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 09 mar 2012 19:55
door MAXIEM
andre en yvonne

Die mail natuurlijk wel even beantwoorden! (het vuurtje warm houden) en duidelijk aangeven, dat je verwacht dat het verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen op jouw rekening wordt gestort.

Maxiem.

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 03 mei 2012 19:35
door alfatrion
Houd er wel rekening mee dat je de "aantekenkosten" niet terug zult krijgen en daar ook geen recht op heb.

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Geplaatst: 16 mei 2012 08:55
door installateur
MAXIEM schreef:andre en yvonne

Bij zoveel onwil rest er maar een benadering: schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen en uiteraard de aantekenkosten terugeisen. Zet een uiterste datum in die brief en vermeldt, dat je in overleg met jouw advocaat bij geen bericht, hen in rechte zult betrekken (dagvaarden).

Sukses, Maxiem.
@Maxiem,
Voor 80 euro gaan dagvaarden? je kunt een deurwaarder inschakelen maar dagvaarden....