Pagina 1 van 1

NUON

Geplaatst: 17 nov 2003 16:45
door gijt111
LET OP!!!!!!!!

Als je met het customer care center van NUON belt , dan denk je een medewerkster van NUON aan de lijn te hebben , dit is onjuist , je hebt een mevrouw van een callcenter aan de lijn , die elke 3 maanden worden vervangen , je mag dus hopen dat jou probleem goed doorkomt.

Re: NUON

Geplaatst: 17 nov 2003 18:12
door gijt222
nou gijt111
Daar heb jij het mooi mis, want het callcenter van de Nuon, is van de Nuon.
Sterker nog het zit in het gebouw van de Nuon.

Re: NUON

Geplaatst: 17 nov 2003 19:35
door Gast
Heb ik ook wel eens last van.
Dat ik in een gebouw van de Nuon zit bedoel ik dan.
Werk in opdracht van de Nuon maar kan maar zo dat ik binnen nu en 3 maanden ingeruild word voor een ander :(
Weerhoud me trouwens niet ervan om gemotiveerd mijn werk te doen!

Re: NUON

Geplaatst: 17 nov 2003 19:46
door Gast
That's te spirit

Re: NUON

Geplaatst: 17 nov 2003 22:12
door Lianne
het nuon gebruikt net zoals veel andere bedrijven heel veel uitzendkrachten... maar wie houdt het er ook langer dan die 3 maanden uit!!!!!!! met al die problemen!!!!!! :lol:

Re: NUON

Geplaatst: 17 nov 2003 22:41
door Gast
Ik!

Knap he ;-)

Re: NUON

Geplaatst: 29 nov 2003 16:23
door gijt111
Dat een call center in een NUON gebouw zit wil nog niet zeggen dat het van de NUON is , Ik hoop niet dat je bij NUON werkt want dan zou ik het vervelend voor je vinden dat je ook door de heren van nuon in de maling wordt genomen , ik gaf en geef trainingen aan mensen welke voor call centers werken , maar kan een volledige trainingsdag vullen met de "lotgevallen van NUON "

Re: NUON

Geplaatst: 29 nov 2003 22:11
door Gast
Als de call centers volgens jou niet goed werken, is het de schuld van de trainers....
Maar neem van mij aan dat de Nuon een eigen call center heeft.
'K weet natuurlijk niet hoe lang jij daarmee bent gestopt, maar sinds enige tijd is het helemaal van de Nuon.

Re: NUON

Geplaatst: 01 dec 2003 17:01
door gijt111
LS,

Klein misverstand! trainers trainen mensen over de wijze waarop een call center zou moeten werken , dit staat los van de opdrachten die deze mensen van de opdrachtgever krijgen.
Ik heb tijdens deze trainingen nogal eens klachten gehoord als "dat willen wij wel , maar mogen het niet zeggen "dit ging over de scheldpartijen tegen deze dames , ik heb hen toen geadviseerd zeg dan gewoon dat je van een callcenter ben , en dat je gewoon je werk goed wil doen.
Overigens geeft Mw. van Kruiningen ( afd.voorlichting NUON ) aan dat de callcenter dames om de 3 maanden gewisseld worden en dus tijdelijk worden "ingehuurd " ik vermoed dat je NUON medewerker(ster) bent is voor mij geen probleem maar zet niemand op het verkeerde been aub.

Een van de huidige aandeelhouders ( prov.Groningen ) wil niet voor niets van haar betrokkenheid af .

Dat het rommelig is bij NUON is niet vreemd , geen bedrijf is in een zo'n korte tijd in staat om vele administraties samen te voegen zonder dat dit fout gaat , is een bekend gegeven zelfs bij de overname van een bedrijf gaat er vaak veel fout , geeft allemaal niets , maar roep dan niet dat je het als onderneming zo perfect doet.

Re: NUON

Geplaatst: 08 dec 2008 22:50
door jannetjee
ik werk nu al een half jaar bij de nuon en krijg binnenkort een vast contract.
Tis maar net hoe je je werk doet en hoe je met de klanten omgaat.....

Re: NUON

Geplaatst: 08 dec 2008 23:45
door Shine
Gijt111 - Gast
Ach soms heb je behoefte aan het voeren van een monoloog, al was het maar om je gal ff te spuien over een vroegere werkgever nietwaar. :-)
Feli Jannetjee met je vast contract!

Re: NUON

Geplaatst: 09 dec 2008 09:25
door De Tegenpartij
Hallo, het zijn berichten van 5 jaar terug ! :shock:

Re: NUON

Geplaatst: 09 dec 2008 18:19
door JJM
Er zijn altijd wel klanten die niet tevreden zijn over medewerkers maar er zijn ook klanten die juiste wel tevreden zijn.Ik werk met alle plezier voor de Nuon en doe dit nu al meer dan 3 jaar dus geen 3 maanden.Dus het is niet steeds dat de medewerkers om de 3 maanden woren ingeruild voor een ander