Laptop bij Mycom voor reparatie
Geplaatst: 04 jun 2012 17:32
Goedendag,
Ik heb in december mijn kapotte laptop achtergelaten bij Mycom voor reparatie onder garantie. Echter viel de reparatie niet meer onder de garantie en werd mij verteld dat voor de reparatie van de hardeschijf en een nieuw Windows mij totaal 190,- zou kosten.
Natuurlijk ging ik hier niet mee akkoord aangezien ik zelf nog de windows installatie heb en een nieuwe hardeschijf installeren niet moeilijk is.
Ik moest de laptop dus weer ophalen maar die is daar vervolgens blijven zitten tot en met nu omdat ik weinig tijd had het op te halen. Ondertussen ben ik in Februari één keer opgebeld met het bericht dat de laptop snel moest worden opgehaald vanwege weinig ruimte. Ik ben er echter in die tijd ook niet aan toe gekomen en was het vervolgens weer helemaal vergeten...
Toen in April werd mij een brief gestuurt dat de laptop binnen 7 dagen moest worden opgehaald en dat hij anders zou worden afgeleverd. Helaas was ik toen niet in het land en las ik de brief pas 4 dagen te laat. Natuurlijk heb ik ze meteen gebeld met het bericht dat ik de laptop de volgende dag zou komen ophalen echter zei de manager mij dat de laptop al was afgevoerd. Ik vroeg hem waarnaartoe en met wie ik contact kon opnemen maar daar deed hij een beetje geheimzinnig en vreemd over en dat kon hij me dus niet vertellen...
Ik heb toen héél vriendelijk gevraagd of hij de laptop nog terug kon regelen maar hier reageerde hij maar moeizaam op en dat hij zou kijken of hij het nog terug kon regelen. Garantie kreeg ik echter niet.
Ik heb hem mijn beide telefoonnummers gegeven en hij zou me terug bellen. We zijn nu inmiddels 3 weken verder en ik heb nog niks vernomen van hem.
Mijn vraag is dus, mag dit zomaar? Ik had eerder de laptop op moeten halen maar ik heb nou eenmaal een zeer druk leven.. Kan iemand mij vertellen of ik hier nog wat mee kan doen of dat ik geen poot heb om op te staan..?
Mvg,
Sebastiaaan.
Ik heb in december mijn kapotte laptop achtergelaten bij Mycom voor reparatie onder garantie. Echter viel de reparatie niet meer onder de garantie en werd mij verteld dat voor de reparatie van de hardeschijf en een nieuw Windows mij totaal 190,- zou kosten.
Natuurlijk ging ik hier niet mee akkoord aangezien ik zelf nog de windows installatie heb en een nieuwe hardeschijf installeren niet moeilijk is.
Ik moest de laptop dus weer ophalen maar die is daar vervolgens blijven zitten tot en met nu omdat ik weinig tijd had het op te halen. Ondertussen ben ik in Februari één keer opgebeld met het bericht dat de laptop snel moest worden opgehaald vanwege weinig ruimte. Ik ben er echter in die tijd ook niet aan toe gekomen en was het vervolgens weer helemaal vergeten...
Toen in April werd mij een brief gestuurt dat de laptop binnen 7 dagen moest worden opgehaald en dat hij anders zou worden afgeleverd. Helaas was ik toen niet in het land en las ik de brief pas 4 dagen te laat. Natuurlijk heb ik ze meteen gebeld met het bericht dat ik de laptop de volgende dag zou komen ophalen echter zei de manager mij dat de laptop al was afgevoerd. Ik vroeg hem waarnaartoe en met wie ik contact kon opnemen maar daar deed hij een beetje geheimzinnig en vreemd over en dat kon hij me dus niet vertellen...
Ik heb toen héél vriendelijk gevraagd of hij de laptop nog terug kon regelen maar hier reageerde hij maar moeizaam op en dat hij zou kijken of hij het nog terug kon regelen. Garantie kreeg ik echter niet.
Ik heb hem mijn beide telefoonnummers gegeven en hij zou me terug bellen. We zijn nu inmiddels 3 weken verder en ik heb nog niks vernomen van hem.
Mijn vraag is dus, mag dit zomaar? Ik had eerder de laptop op moeten halen maar ik heb nou eenmaal een zeer druk leven.. Kan iemand mij vertellen of ik hier nog wat mee kan doen of dat ik geen poot heb om op te staan..?
Mvg,
Sebastiaaan.