CanalDigitaal
Geplaatst: 14 jun 2012 18:45
De klantenservice van CanalDigitaal is werkelijk bagger.
Op astra3 krijg ik de gecodeerde zenders niet, alleen geluid
enkele keren gebeld, krijg ik een vaag andwoord
1 keer werd ik na div. mails terug gebeld,het probleem lag bij mij,
niet bij hun.moest de ontvanger maar naar fabrieks instellingen zetten,
en de zenderlijst opnieuw laten zoeken.
Dit is het laatste mailtje wat ik terug kreeg van CanalDigitaal:U hebt op 12-6-2012 om 12:31:57 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Bedankt voor uw email van 12-06-2012.
U geeft aan u onze adviezen heeft opgevolgt, maar het probleem nog niet is opgelost.
U geeft aan dat u op de gecodeerde zenders geen beeld heeft, maar wel geluid. Hierom raden we u aan de ontvanger van de stroom te halen met de stekker eruit, en tevens de smartcard ui te de ontvanger te halen. Na 10 minuten steekt u alles weer terug in.
Als het goed is zal de ontvanger opnieuw gaan opstarten en dient hij beeld en geluid te geven op de zenders waar u recht op heeft. Indien dit niet het geval is, dient de software op de ontvanger vernieuwd te worden met de nieuwste versie. Dit kan uitgevoerd worden op de ontvanger zelf met de handleiding van deze ontvanger. Ook vragen we u of u wel een gecertificeerde Ci-module gebruikt voor deze ontvanger.
We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden
Voorgaande mailwisseling:
Beste mensen van CanalDigital
Vorige week dinsdag 05-06-2011 een medewerker van u aan de telefoon gehad.
Alles uit gelegd, en het advies was de ontvanger resetten naar fabrieks instellingen,
en de zenders opnieuw inladen. of de kaart in een andere ontvanger opwaarderen.
Alles geprobeerd, niets helpt, mijn dealer naar de ontvanger en cam laten kijken,
alles in orde bevonden. Ook het signaal was meer dan voldoende.
maar nog steeds geen beeld op de gecodeerde kanalen, alleen geluid.
Ongecodeerde kanalen werken perfect.
Ik geef u 1 week de tijd om het op te lossen. Bij het in gebreke blijven wordt het abonnement opgezegd,
en de gemaakte kosten op u verhaalt.
Nog meer mensen problemen met CanalDigitaal over de klanten servise
Op astra3 krijg ik de gecodeerde zenders niet, alleen geluid
enkele keren gebeld, krijg ik een vaag andwoord
1 keer werd ik na div. mails terug gebeld,het probleem lag bij mij,
niet bij hun.moest de ontvanger maar naar fabrieks instellingen zetten,
en de zenderlijst opnieuw laten zoeken.
Dit is het laatste mailtje wat ik terug kreeg van CanalDigitaal:U hebt op 12-6-2012 om 12:31:57 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Bedankt voor uw email van 12-06-2012.
U geeft aan u onze adviezen heeft opgevolgt, maar het probleem nog niet is opgelost.
U geeft aan dat u op de gecodeerde zenders geen beeld heeft, maar wel geluid. Hierom raden we u aan de ontvanger van de stroom te halen met de stekker eruit, en tevens de smartcard ui te de ontvanger te halen. Na 10 minuten steekt u alles weer terug in.
Als het goed is zal de ontvanger opnieuw gaan opstarten en dient hij beeld en geluid te geven op de zenders waar u recht op heeft. Indien dit niet het geval is, dient de software op de ontvanger vernieuwd te worden met de nieuwste versie. Dit kan uitgevoerd worden op de ontvanger zelf met de handleiding van deze ontvanger. Ook vragen we u of u wel een gecertificeerde Ci-module gebruikt voor deze ontvanger.
We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden
Voorgaande mailwisseling:
Beste mensen van CanalDigital
Vorige week dinsdag 05-06-2011 een medewerker van u aan de telefoon gehad.
Alles uit gelegd, en het advies was de ontvanger resetten naar fabrieks instellingen,
en de zenders opnieuw inladen. of de kaart in een andere ontvanger opwaarderen.
Alles geprobeerd, niets helpt, mijn dealer naar de ontvanger en cam laten kijken,
alles in orde bevonden. Ook het signaal was meer dan voldoende.
maar nog steeds geen beeld op de gecodeerde kanalen, alleen geluid.
Ongecodeerde kanalen werken perfect.
Ik geef u 1 week de tijd om het op te lossen. Bij het in gebreke blijven wordt het abonnement opgezegd,
en de gemaakte kosten op u verhaalt.
Nog meer mensen problemen met CanalDigitaal over de klanten servise