Medion LIfetab MD9514
Geplaatst: 27 jun 2012 15:16
Sinds eind mei in het bezit van een Medion Lifetab MD9514(Aldi tablet). Alles was perfect met android 3.2. Op 19 juni de update naar android 4.0 doorgevoerd. Sindsdien niks anders dan problemen. Tablet start niet door (na opstart scherm blijft het scherm zwart) en de wifi is heel onstabiel, ook lopen vele apps vast of je kan ze niet afsluiten. Met Medion gebeld hierover die vertellen over het resetten met een paperclip waarna de tablet de ene keer wel en de andere keer niet doorstart (soms na 4x pas) en de tab terug gezet naar fabrieksinstellingen op hun advies. Dit helpt echter niet. Ook het opstartgeluid uitgezet dit zou volgens internet een boosdoener kunnen zijn, ook dit werkt niet. Nu al meerdere malen met Medion gebeld maar ik begrijp van de mensen daar dat het wachten is op een update of een downgrade(terug naar 3.2). Als het een down wordt dan komt er pas een nieuwe 4.0 update als alle problemen er uit zijn.
Ik zit nu dus met een tablet die niet werkt en het internet groeit met berichten hieromtrent. Wat voor rechten heb ik? ik heb namelijk niet een tablet gekocht om hem steeds te moeten opstarten met een paperclip als dat al lukt. Wat zijn de plichten van Medion? Hoelang kunnen ze ons laten wachten? Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren hierover.
Ik zit nu dus met een tablet die niet werkt en het internet groeit met berichten hieromtrent. Wat voor rechten heb ik? ik heb namelijk niet een tablet gekocht om hem steeds te moeten opstarten met een paperclip als dat al lukt. Wat zijn de plichten van Medion? Hoelang kunnen ze ons laten wachten? Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren hierover.