LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo voorlichting maandbedrag
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00
Ziggo voorlichting maandbedrag
Ik ben jaren lang bij Canal Digitaal geweest ben hier erg tevreden over geweest echter door praktische redenen ben ik overgestapt naar Ziggo.
Op des it naar de voorwaarde gekeken. Bent u nieuwe klant ja:
Krijg ik te zien. Maand ab. € 17,20 (voor mijn gemeente 13,25)
HD Ontvanger
(normaal 199,00) 0,00
eenmalige kosten
verzendkosten 0,00
aansluitkosten 59,95
bij mij is dit 73,20 totaal ook als ik bestel dezelfde informatie
Nu krijg ik de rekening 1 TV standaard 10,16
TV standaard 13,25 is totaal 23,41 per maand
Hier werd in aanbieding niet over gesproken. Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld en bij hun heb ik wel altijd eerlijke voorlichting gehad.
Het is natuurlijk een misleidende aanbieding waarin niet staat vermeld dat je nog € 10,16 per maand moet betalen erg boos hierover
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
TV Standaard kost niets extra. Over welke periode gaat de rekeining. Het zou kunnen zijn dat er kosten voor meer dan 1 periode in rekening gebracht worden, bijvoorbeeld voor een deel van de afgelopen maand en voor de komende maand. Raadpleeg even de specificatie van de rekening en misschien is het 'probleem' dan geen probleem meer.
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
Zit je tegenwoordig analoog te kijken dan ?per maand met meer kanalen en beter beeld
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
meer kanalen? Ja, maar dat is niet iets waar je voor betaald, dat zijn FTA kanalen, oftewel, die had je ook gehadzonder je canal digitaal smartcard in de decoder. Beter beeld? Nee, zolang canal digitaal nog niet hoger gaat dan 720p op hun stream blijft ziggo met 1080i toch echt betere kwaliteit.robkempers schreef:Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld
Verder is tv extra een luier pakket dan tv standaard, en die kan je gewoon aan of uit zetten met een opzegtermijn van 1 maand, is bij mij nu weer 2 maand gratis.
Al eens gebeld met ziggo? En wat zeggen ze er zelf van?
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
Wat is de begin en einddatum van de rekening? Het eerste bedrag lijkt erop dat dit over een gedeelte van maand 1 is berekent, en het tweede bedrag zou dan het bedrag in maand 2.robkempers schreef: Nu krijg ik de rekening 1 TV standaard 10,16
TV standaard 13,25 is totaal 23,41 per maand
Hier werd in aanbieding niet over gesproken. Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld en bij hun heb ik wel altijd eerlijke voorlichting gehad.
Het is natuurlijk een misleidende aanbieding waarin niet staat vermeld dat je nog € 10,16 per maand moet betalen erg boos hierover
Mocht dit zo zijn, dan is het wel zo netjes om kreten als "misleiding" uit jouw tekst te halen.
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
TS schreef:
Volg eerst maar eens het advies van GJvdZ,denk dat de zaak meteen heel duidelijk is.
gr Henk
Wat is het antwoord van Ziggo neem aan dat je die eerst benaderd hebt alvorens ze te gaan beschuldigen met je verhaal op deze site.Nu krijg ik de rekening 1 TV standaard 10,16
TV standaard 13,25 is totaal 23,41 per maand
Hier werd in aanbieding niet over gesproken. Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld en bij hun heb ik wel altijd eerlijke voorlichting gehad.
Het is natuurlijk een misleidende aanbieding waarin niet staat vermeld dat je nog € 10,16 per maand moet betalen erg boos hierover
Volg eerst maar eens het advies van GJvdZ,denk dat de zaak meteen heel duidelijk is.
gr Henk
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
Toch leuk zo'n openingspost allerlei beschuldigingen,maar daarna wordt geen enkele vraag meer beantwoord(schaamte wellicht).Misschien topic geopend zonder eerst eens goed de factuur specificatie te lezen?
gr Henk
gr Henk
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
henk51 schreef:Toch leuk zo'n openingspost allerlei beschuldigingen,maar daarna wordt geen enkele vraag meer beantwoord(schaamte wellicht).Misschien topic geopend zonder eerst eens goed de factuur specificatie te lezen?
gr Henk
Ik denk inderdaad dat TS er achter is gekomen dat hij iets te hoog van de toren heeft geblazen. Het is ook wel een beetje typerend voor de huidige mentaliteit in Nederland bij veel mensen. Als je even normaal nadenkt bel je (in dit geval) Ziggo even om uitleg te vragen. Maar dat is kennelijk te veel gevraagd. Hoe zouden die mensen zelf reageren als ze in geval van onduidelijkheid of een foutje zelf meteen publiekelijk aan de digitale schandpaal worden genageld?
Re: Ziggo voorlichting maandbedrag
Een hogere toren opzoeken en nog harder blazen.GJvdZ schreef:henk51 schreef:Toch leuk zo'n openingspost allerlei beschuldigingen,maar daarna wordt geen enkele vraag meer beantwoord(schaamte wellicht).Misschien topic geopend zonder eerst eens goed de factuur specificatie te lezen?
gr Henk
Ik denk inderdaad dat TS er achter is gekomen dat hij iets te hoog van de toren heeft geblazen. Het is ook wel een beetje typerend voor de huidige mentaliteit in Nederland bij veel mensen. Als je even normaal nadenkt bel je (in dit geval) Ziggo even om uitleg te vragen. Maar dat is kennelijk te veel gevraagd. Hoe zouden die mensen zelf reageren als ze in geval van onduidelijkheid of een foutje zelf meteen publiekelijk aan de digitale schandpaal worden genageld?