Geen garantie bij HP laptop :(
Geplaatst: 06 jul 2012 10:11
Hoi,
Ben nu 4 maanden in het bezit van een HP laptop (DV7 pavilion). Het is op zich een leuke laptop, maar de constructie van laptop is niet al te best. Deze laptop heeft een klein plastic randje rondom het aluminium zitten. Deze vertoonde aan 1 kant een kier(bij linker speaker) toen ik de laptop uit de verpakking haalde. Na 3 maanden is er door die kier een stukje van de behuizing afgebroken. Dit is een pijnlijke rand als je gewoon met je laptop bezig bent en met je handen er langs schuurt. HP schuift met alle gemak hun verantwoordelijkheid om een goed product af te leveren af op mij. Ze hebben nog eens niet de moeite gedaan om zelf te kijken of mijn verhaal klopt (dan hadden ze zelf kunnen vaststellen of de laptop gevallen is bijvoorbeeld, dat dus niet zo is). Na een paar foto’s via de mail poeierde de man van HP me in een telefoongesprek gewoon af. Hij zei wel dat ik het binnen de garantieperiode kan laten maken, maar wel op eigen kosten!!! Ik heb op internet al meer slechte ervaringen gelezen met de service (of ontbreken hiervan) met HP. Dat vind ik jammer voor een bedrijf waar je een goede service van verwacht.
Verder steekt de HDMI aansluiting een beetje uit de behuizing, waardoor deze waarschijnlijk ook niet al te lang mee zal gaan. De duurzaamheid lijkt me dus zeker onder de maat en garantie heb je dus niet. Ik adviseer je daarom om een andere laptop te kopen. Zelf heb ik goede ervaringen met Acer. Keurig afgewerkt en echt een werkpaard. Ik nam die Acer elke dag op en neer van mijn huis naar mijn werk en hij doet het nog steeds (na 2 jaar). Als je zelf op zoek bent naar een laptop dan succes met de keuze.....
Groetjes,
Mark
Ben nu 4 maanden in het bezit van een HP laptop (DV7 pavilion). Het is op zich een leuke laptop, maar de constructie van laptop is niet al te best. Deze laptop heeft een klein plastic randje rondom het aluminium zitten. Deze vertoonde aan 1 kant een kier(bij linker speaker) toen ik de laptop uit de verpakking haalde. Na 3 maanden is er door die kier een stukje van de behuizing afgebroken. Dit is een pijnlijke rand als je gewoon met je laptop bezig bent en met je handen er langs schuurt. HP schuift met alle gemak hun verantwoordelijkheid om een goed product af te leveren af op mij. Ze hebben nog eens niet de moeite gedaan om zelf te kijken of mijn verhaal klopt (dan hadden ze zelf kunnen vaststellen of de laptop gevallen is bijvoorbeeld, dat dus niet zo is). Na een paar foto’s via de mail poeierde de man van HP me in een telefoongesprek gewoon af. Hij zei wel dat ik het binnen de garantieperiode kan laten maken, maar wel op eigen kosten!!! Ik heb op internet al meer slechte ervaringen gelezen met de service (of ontbreken hiervan) met HP. Dat vind ik jammer voor een bedrijf waar je een goede service van verwacht.
Verder steekt de HDMI aansluiting een beetje uit de behuizing, waardoor deze waarschijnlijk ook niet al te lang mee zal gaan. De duurzaamheid lijkt me dus zeker onder de maat en garantie heb je dus niet. Ik adviseer je daarom om een andere laptop te kopen. Zelf heb ik goede ervaringen met Acer. Keurig afgewerkt en echt een werkpaard. Ik nam die Acer elke dag op en neer van mijn huis naar mijn werk en hij doet het nog steeds (na 2 jaar). Als je zelf op zoek bent naar een laptop dan succes met de keuze.....
Groetjes,
Mark