KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Geplaatst: 11 jul 2012 19:14
Op 19 Juni heb ik via een online formulier mijn digitenne abonnement opgezegd. 5 minuten later ontving ik een bevestiging per mail over deze opzegging. Ik dacht: " mooi, gemakkelijk geregeld"...
Nou dat dacht van niet. 2 dagen later (21 Juni) ontving ik mijn maandelijkse factuur. Ineens zag ik een bedrag van 27 euro. Wegens het toevoegen van een voetbalpakket...
Wat???!!! Ik zeg het op en ik krijg een toevoeging van een voetbalpakket???!!!
Ik heb de klantenservice gebeld om hierover te bespreken. Ik werd doorverbonden met de afdeling opzegging, creditering.. ja whatever... en ze hebben mijn opzegging op orde gemaakt.
Aan het einde van het gesprek heeft de medewerker mij de mooie vraag gesteld: " heeft u nog andere vragen voor mij mevrouw?. Mijn antwoord was: " Ja, hoe gaan wij met deze gesprekskosten mee om? Ik bedoel, als uw collega daadwerkelijk mijn opzegging had verwerkt ipv een voetbalpakket toe te voegen, was het niet nodig geweest om uw klantenservice te bellen. Want een contact formulier sturen met een klacht kon wel, maar ja uit mijn ervaring werkt niet zo geweldig...
Zijn antwoord was: " U hoeft hier geen zorgen over te maken, want u krijgt deze kosten terug...
Een paar dagen later krijg ik een brief over mijn opzegging en niets over de credit nota.
Inmiddels is 27 euro van mijn rekening afgeschreven... ik moest zelf achteraan gaan zitten over mijn tegoed bedrag. Ik kreeg een mail met als antwoord: Geachte heer/mevrouw, Ik begrijp dat ik een gecrediteerd bedrag krijg op a.s. 20 juli, maar wanneer zou ik de rest krijgen dan?
"Geachte mevrouw Campello,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over de problemen die u ondervonden heeft. Graag informeer ik u hierover.
Als tegemoetkoming zal op uw eerstvolgende factuur een bedrag van € 25,00 (incl. BTW) worden gecrediteerd. U kunt de (slot-)nota verwachten omstreeks 20 juli 2012.
Reacties op dit bericht worden niet gelezen.
Hebt u nog vragen, dan verzoek ik u vriendelijk gebruik te maken van het vragenformulier op http://www.kpn.com/factuurvraag
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
KPN"
blablabla...
Tegemoetkoming????? Ik heb de rechte op een credit nota en niet "Tegemoetkoming".
Om jouw geld te incasseren duurt het maar 2 werkdagen na dato factuur.. maar om je zoals ze het noemen "tegemoetkoming" te krijgen moet ik tot 20 juli wachten..
en het laatste druppel was:
Ik vroeg om mijn vergoeding voor de gesprekkosten...
" nee mevrouw u krijgt het niet...
IK BEN HET ZAT.. DAT DOOR FOUT VAN ZULKE BEDRIJVEN, GEDAAN DOOR HEN ZELF.. DAT WIJ ALS CONSUMENTEN HIER DE DUPE VAN MOETEN ZIJN....
Er moet op een gegeven moment een maatregel Komen tegen deze dieven...
Ik ben er klaar mee......
Nou dat dacht van niet. 2 dagen later (21 Juni) ontving ik mijn maandelijkse factuur. Ineens zag ik een bedrag van 27 euro. Wegens het toevoegen van een voetbalpakket...
Wat???!!! Ik zeg het op en ik krijg een toevoeging van een voetbalpakket???!!!
Ik heb de klantenservice gebeld om hierover te bespreken. Ik werd doorverbonden met de afdeling opzegging, creditering.. ja whatever... en ze hebben mijn opzegging op orde gemaakt.
Aan het einde van het gesprek heeft de medewerker mij de mooie vraag gesteld: " heeft u nog andere vragen voor mij mevrouw?. Mijn antwoord was: " Ja, hoe gaan wij met deze gesprekskosten mee om? Ik bedoel, als uw collega daadwerkelijk mijn opzegging had verwerkt ipv een voetbalpakket toe te voegen, was het niet nodig geweest om uw klantenservice te bellen. Want een contact formulier sturen met een klacht kon wel, maar ja uit mijn ervaring werkt niet zo geweldig...
Zijn antwoord was: " U hoeft hier geen zorgen over te maken, want u krijgt deze kosten terug...
Een paar dagen later krijg ik een brief over mijn opzegging en niets over de credit nota.
Inmiddels is 27 euro van mijn rekening afgeschreven... ik moest zelf achteraan gaan zitten over mijn tegoed bedrag. Ik kreeg een mail met als antwoord: Geachte heer/mevrouw, Ik begrijp dat ik een gecrediteerd bedrag krijg op a.s. 20 juli, maar wanneer zou ik de rest krijgen dan?
"Geachte mevrouw Campello,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over de problemen die u ondervonden heeft. Graag informeer ik u hierover.
Als tegemoetkoming zal op uw eerstvolgende factuur een bedrag van € 25,00 (incl. BTW) worden gecrediteerd. U kunt de (slot-)nota verwachten omstreeks 20 juli 2012.
Reacties op dit bericht worden niet gelezen.
Hebt u nog vragen, dan verzoek ik u vriendelijk gebruik te maken van het vragenformulier op http://www.kpn.com/factuurvraag
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
KPN"
blablabla...
Tegemoetkoming????? Ik heb de rechte op een credit nota en niet "Tegemoetkoming".
Om jouw geld te incasseren duurt het maar 2 werkdagen na dato factuur.. maar om je zoals ze het noemen "tegemoetkoming" te krijgen moet ik tot 20 juli wachten..
en het laatste druppel was:
Ik vroeg om mijn vergoeding voor de gesprekkosten...
" nee mevrouw u krijgt het niet...
IK BEN HET ZAT.. DAT DOOR FOUT VAN ZULKE BEDRIJVEN, GEDAAN DOOR HEN ZELF.. DAT WIJ ALS CONSUMENTEN HIER DE DUPE VAN MOETEN ZIJN....
Er moet op een gegeven moment een maatregel Komen tegen deze dieven...
Ik ben er klaar mee......