Opgelicht door Vakantieveilingen.nl
Geplaatst: 24 jul 2012 18:27
Hallo,
Afgelopen maand heb ik na bieding via Vakantieveilingen.nl een waardebon ontvangen betreffende een arrangement in Scheveningen. (huur strandstoelen, lunchboxes en een diner voor 2 personen) Vandaag wilde ik graag de reservering boeken bij betreffend restaurant/beachclub. De bedrijfsleider geeft mij echter aan dat de waardebon al verlopen blijkt te zijn. Tot mijn verbazing zie ik ineens dat er 2 verschillende verloopdata's op de waardebon van Vakantieveilingen.nl staat vermeld. 1 ervan vermeld dat de afloopdatum op 24 juli 2012 plaats zal vinden, de andere data geeft aan te gebruiken tot en met 31 augustus 2012. De eigenaar van de beachclub geeft mij aan de boeking niet te kunnen reserveren en dat ik contact op moet nemen met Vakantieveilingen.nl
Uiteraard heb ik gelijk contact opgenomen met hen. Hier staat ene Stefan mij te woord. (die niet bereid is zijn achternaam te vermelden, aangezien zoals hij zegt 'vakantieveilingen niet met achternamen werkt'. Stefan geeft aan dat er door een mensenfout bij Vakantieveilingen.nl per ongeluk 2 verschillende verloopdata's op de waardebon zijn vermeld. Voor de fout die Vakantieveilingen.nl heeft gemaakt draait de klant nu op. Er is geen mogelijkheid om tot wat voor overeenkomst ook te komen om de klant (en dus mij) tevreden te stellen. Ik heb meerdere pogingen gedaan om te spreken met het management of in elk geval iemand die mij wel vriendelijk te woord wil staan, echter weigert Stefan mij door te verbinden met wie dan ook. Na verloop van het gesprek blijft Stefan zelfs stil aan de telefoon en negeert mij compleet. Door een gemaakte fout van Vakantieveilingen.nl ben ik nu dus mijn geld kwijt en voel ik mij ongelovelijk OPGELICHT!!!
Wat een ongelovelijk slechte reclame, zowel voor Vakantieveilingen.nl . Erg jammer ook dat hiermee het restaurant/beachclub de dupe is geworden van de zeer slechte promotie van Vakantieveilingen.nl
Ik heb diverse emails verstuurd naar de klantenservice van Vakantieveilingen.nl, de beachclub, Radar en ook de consumentenbond. Ik eis van hen dat zij mij mijn geld terug geven of in elk geval met een fatsoenlijke vergoeding komen....!!!!!!!!!!!!!!!
Afgelopen maand heb ik na bieding via Vakantieveilingen.nl een waardebon ontvangen betreffende een arrangement in Scheveningen. (huur strandstoelen, lunchboxes en een diner voor 2 personen) Vandaag wilde ik graag de reservering boeken bij betreffend restaurant/beachclub. De bedrijfsleider geeft mij echter aan dat de waardebon al verlopen blijkt te zijn. Tot mijn verbazing zie ik ineens dat er 2 verschillende verloopdata's op de waardebon van Vakantieveilingen.nl staat vermeld. 1 ervan vermeld dat de afloopdatum op 24 juli 2012 plaats zal vinden, de andere data geeft aan te gebruiken tot en met 31 augustus 2012. De eigenaar van de beachclub geeft mij aan de boeking niet te kunnen reserveren en dat ik contact op moet nemen met Vakantieveilingen.nl
Uiteraard heb ik gelijk contact opgenomen met hen. Hier staat ene Stefan mij te woord. (die niet bereid is zijn achternaam te vermelden, aangezien zoals hij zegt 'vakantieveilingen niet met achternamen werkt'. Stefan geeft aan dat er door een mensenfout bij Vakantieveilingen.nl per ongeluk 2 verschillende verloopdata's op de waardebon zijn vermeld. Voor de fout die Vakantieveilingen.nl heeft gemaakt draait de klant nu op. Er is geen mogelijkheid om tot wat voor overeenkomst ook te komen om de klant (en dus mij) tevreden te stellen. Ik heb meerdere pogingen gedaan om te spreken met het management of in elk geval iemand die mij wel vriendelijk te woord wil staan, echter weigert Stefan mij door te verbinden met wie dan ook. Na verloop van het gesprek blijft Stefan zelfs stil aan de telefoon en negeert mij compleet. Door een gemaakte fout van Vakantieveilingen.nl ben ik nu dus mijn geld kwijt en voel ik mij ongelovelijk OPGELICHT!!!
Wat een ongelovelijk slechte reclame, zowel voor Vakantieveilingen.nl . Erg jammer ook dat hiermee het restaurant/beachclub de dupe is geworden van de zeer slechte promotie van Vakantieveilingen.nl
Ik heb diverse emails verstuurd naar de klantenservice van Vakantieveilingen.nl, de beachclub, Radar en ook de consumentenbond. Ik eis van hen dat zij mij mijn geld terug geven of in elk geval met een fatsoenlijke vergoeding komen....!!!!!!!!!!!!!!!