Pagina 1 van 1

Geplaatst: 11 aug 2012 21:07
door theorganiser
Beste Tom,

mag ik vragen wat de klacht is van de laptop.

Re: Asus constateert klacht niet. Dealer wel.

Geplaatst: 11 aug 2012 23:38
door crazyme
Dat is wel raar.

Eerst is de laptop volledig dood

En na geen enkele vorm van reparatie doet hij het weer een paar uur.

Re: Asus constateert klacht niet. Dealer wel.

Geplaatst: 12 aug 2012 23:48
door Wim2007
De dealer maakt op mij wel de indruk dat ze aan mijn kant staan en vertellen mij dat ze Asus hebben gesommeerd tot creditering over te gaan.
Of ze die indruk op u willen maken doet er niet zoveel toe. De dealer (=verkoper) is de enige partij met wie u iets te maken heeft. Als de dealer de klacht constateert, dan is het aan hen om daarvoor een oplossing te vinden. Is het niet via Asus, dan is het mogelijk via een andere reparateur. Mocht het uiteindelijk niet lukken, dan kunt u overwegen om de koop te ontbinden.