klantenservice Simpel
Geplaatst: 10 aug 2012 16:27
Mijn ervaring na de problemen met MijnSimpel. (kraak van de site)
In de tijd dat MijnSimpel plat lag heb ik een andere internetprovider gekregen en is daardoor mijn “@planet.nl” e-mail account vervallen.
Nu kreeg ik 2 weken geleden een sms dat mijn nieuwe inloggegevens naar het bij hun bekende e-mail adres waren gestuurd.
Ik heb toen met het contactformulier op de site van simpel.nl uitgelegd dat ik dit e-mail adres niet meer had en deze mail dus niet kon ontvangen.
Na een week kreeg ik antwoord. Ik moest op de inlog pagina gaan naar “wachtwoord vergeten”. Dit doe ik en krijg dan de melding dat een nieuw wachtwoord is gestuurd naar het bij hun bekende e-mail adres. (dat ik dus niet meer heb)
Ik dus nog een keer het contactformulier ingevuld. En na weer een week wachten krijg ik exact (woord voor woord) het zelfde verhaal nog een keer.
In de tijd dat MijnSimpel plat lag heb ik een andere internetprovider gekregen en is daardoor mijn “@planet.nl” e-mail account vervallen.
Nu kreeg ik 2 weken geleden een sms dat mijn nieuwe inloggegevens naar het bij hun bekende e-mail adres waren gestuurd.
Ik heb toen met het contactformulier op de site van simpel.nl uitgelegd dat ik dit e-mail adres niet meer had en deze mail dus niet kon ontvangen.
Na een week kreeg ik antwoord. Ik moest op de inlog pagina gaan naar “wachtwoord vergeten”. Dit doe ik en krijg dan de melding dat een nieuw wachtwoord is gestuurd naar het bij hun bekende e-mail adres. (dat ik dus niet meer heb)
Ik dus nog een keer het contactformulier ingevuld. En na weer een week wachten krijg ik exact (woord voor woord) het zelfde verhaal nog een keer.