Telfort (geen) internet + Tv en bellen
Geplaatst: 15 aug 2012 20:39
Telfort... Altijd goede service gehad, nooit problemen. Tot vorige week maandag. Wij zijn overgestapt van alleen internet naar internet+tv en bellen. We kregen het pakket 2 weken geleden binnen; Nieuw modem, de tv-ontvanger en duidelijke informatie. Ik heb gelijk het nieuwe modem geïnstalleerd en alles leek perfect te werken. Op de "oplever datum" hadden we in een keer geen internet meer. Ik dacht dat het wat te maken zou hebben met de oplevering van ons nieuwe abonnement maar heb toch voor de zekerheid even gebeld (ik moest sowieso toch nog bellen om te vragen voor een monteur het nieuwe tv-kastje). De telfort-medewerker zei dat het inderdaad kon komen door de oplever-datum internet het aan het einde van de dag wel weer zou doen. Dit was echter niet het geval en heb tegen de avond nog een keer gebeld. Na wat testjes op het modem te hebben gedaan kwam de medewerker tot de conclusie dat het probleem bij de centrale lag (dit loopt via KPN) en ze zouden er voor zorgen dat KPN ons zou bellen om een afspraak te maken en eventueel langs te komen.
De volgende dag ben ik gebeld door een monteur van KPN, weer werden de testjes (met het modem) doorlopen en er werd niks gevonden, het probleem lag bij Telfort. De monteur zou toch de volgende dag komen dus ik dacht dan vraag ik het gewoon aan hem.
Op woensdag kwam de monteur langs (voor de tv) maar kon dus niet de tv aansluiten omdat we geen internet hadden. Hij heeft het modem nagekeken en wat kabeltjes vervangen, testjes gedaan en een collega gebeld en zei dat als internet het nog niet zou doen, ik de volgende dag maar weer moest bellen.
Volgende dag: Geen internet.
Weer naar telfort gebeld (er is op dit punt inmiddels al voor 20 euro bovenop mijn abonnement gekomen alleen maar door het bellen naar telfort), verhaal verteld (waar naar mijn gevoel in eerste instantie helemaal niet naar werd geluisterd) en de klantenservice-medewerker zou ervoor zorgen dat er vrijdag (dus de volgende) dag contact met mij zou worden opgenomen zodat er bij ons in huis gekeken zou worden wat het probleem zou kunnen zijn.
Volgende dag: Niks gehoord. Ik was er klaar mee en aan het einde van de middag een mailtje de deur uit gedaan.
Deze maandag nog steeds niks gehoord en ben gisteren naar een telfort winkel geweest om te vragen of zij iets zouden kunnen betekenen. Daar aangekomen vertelde de verkoper dat zei ons niet konden helpen omdat hun server eruit lag (goed bezig telfort!). Hij heeft de klantenservice voor ons gebeld en die vertelde ons dat zij een (bel)afspraak wilden maken voor de volgende dag tussen 10 en 11. Prima, maar mijn geduld begon op te raken.
Vandaag tussen 10 en 11; Geen telfort. 10 over 11 ben ik gebeld en toevallig was ik heel even van mijn telefoon weg en kon dus niet opnemen. Vanmiddag klantenservice gebeld en gezegd dat als het zo doorging, we ons contract op zouden zeggen en naar een andere provider op zoek zouden gaan. Dat was niet nodig want ze zouden ons om kwart over 4 weer terugbellen omdat het vanochtend niet gelukt was.
Kwart over 4: Geen Telfort.
Ik vind het ook belachelijk dat ik geen reactie heb gekregen op mijn email en dat ik zoveel tijd en moeite in iets moet steken waar ik ook zelf bakken met geld voor moet betalen. Beetje jammer Telfort... beetje jammer.
De volgende dag ben ik gebeld door een monteur van KPN, weer werden de testjes (met het modem) doorlopen en er werd niks gevonden, het probleem lag bij Telfort. De monteur zou toch de volgende dag komen dus ik dacht dan vraag ik het gewoon aan hem.
Op woensdag kwam de monteur langs (voor de tv) maar kon dus niet de tv aansluiten omdat we geen internet hadden. Hij heeft het modem nagekeken en wat kabeltjes vervangen, testjes gedaan en een collega gebeld en zei dat als internet het nog niet zou doen, ik de volgende dag maar weer moest bellen.
Volgende dag: Geen internet.
Weer naar telfort gebeld (er is op dit punt inmiddels al voor 20 euro bovenop mijn abonnement gekomen alleen maar door het bellen naar telfort), verhaal verteld (waar naar mijn gevoel in eerste instantie helemaal niet naar werd geluisterd) en de klantenservice-medewerker zou ervoor zorgen dat er vrijdag (dus de volgende) dag contact met mij zou worden opgenomen zodat er bij ons in huis gekeken zou worden wat het probleem zou kunnen zijn.
Volgende dag: Niks gehoord. Ik was er klaar mee en aan het einde van de middag een mailtje de deur uit gedaan.
Deze maandag nog steeds niks gehoord en ben gisteren naar een telfort winkel geweest om te vragen of zij iets zouden kunnen betekenen. Daar aangekomen vertelde de verkoper dat zei ons niet konden helpen omdat hun server eruit lag (goed bezig telfort!). Hij heeft de klantenservice voor ons gebeld en die vertelde ons dat zij een (bel)afspraak wilden maken voor de volgende dag tussen 10 en 11. Prima, maar mijn geduld begon op te raken.
Vandaag tussen 10 en 11; Geen telfort. 10 over 11 ben ik gebeld en toevallig was ik heel even van mijn telefoon weg en kon dus niet opnemen. Vanmiddag klantenservice gebeld en gezegd dat als het zo doorging, we ons contract op zouden zeggen en naar een andere provider op zoek zouden gaan. Dat was niet nodig want ze zouden ons om kwart over 4 weer terugbellen omdat het vanochtend niet gelukt was.
Kwart over 4: Geen Telfort.
Ik vind het ook belachelijk dat ik geen reactie heb gekregen op mijn email en dat ik zoveel tijd en moeite in iets moet steken waar ik ook zelf bakken met geld voor moet betalen. Beetje jammer Telfort... beetje jammer.