gemakzuchtige wanbetaler
Geplaatst: 10 dec 2003 20:59
Ik ben een voorbeeld van wat de Nuon een gemakzuchtige wanbetaler noemt.
Kreeg vandaag een aanmaning in de bus voor de factuur van november die nog steeds niet betaald is!
Hebben ze helemaal gelijk in; is inmiddels bijna een maand een maand geleden en hun betalingstermijn is 14 dagen - niks aan te doen.
Echter bij controle van het factuurnummer en navraag bij het NuonCCC bleek het om de laatste factuur te gaan die wij rond 5 december in de bus hebben gehad met als factuurdatum 5 december. Een verschil van zo'n 20 dagen dus!
Nuon Customer care center op vriendelijk toon - ben tenslotte zelf ook werkzaam bij de Nuon - om opheldering gevraagd maar die konden ze me niet geven. Enige wat eruit kwam is dat het inderdaad om de laatst verzonden factuur ging en als ik die inmiddels betaald had was er toch geen probleem meer!? Dat het probleem dan elke maand terugkomt begreep ze geloof ik niet helemaal
Als dit vaker gebeurt is het geen wonder dat ze zoveel mensen met een betalings achterstand hebben!
Kreeg vandaag een aanmaning in de bus voor de factuur van november die nog steeds niet betaald is!
Hebben ze helemaal gelijk in; is inmiddels bijna een maand een maand geleden en hun betalingstermijn is 14 dagen - niks aan te doen.
Echter bij controle van het factuurnummer en navraag bij het NuonCCC bleek het om de laatste factuur te gaan die wij rond 5 december in de bus hebben gehad met als factuurdatum 5 december. Een verschil van zo'n 20 dagen dus!
Nuon Customer care center op vriendelijk toon - ben tenslotte zelf ook werkzaam bij de Nuon - om opheldering gevraagd maar die konden ze me niet geven. Enige wat eruit kwam is dat het inderdaad om de laatst verzonden factuur ging en als ik die inmiddels betaald had was er toch geen probleem meer!? Dat het probleem dan elke maand terugkomt begreep ze geloof ik niet helemaal
Als dit vaker gebeurt is het geen wonder dat ze zoveel mensen met een betalings achterstand hebben!