Slechte ervaring Hollandsnieuwe
Geplaatst: 21 sep 2012 14:51
In juni van dit jaar besloot ik om een nieuw abonnement en een nieuwe telefoon aan te schaffen. Hollandsnieuwe leek me een goed aanbod te hebben. Ik bestelde via de site een toestel (iphone) incl. abonnement.
Vrij snel had ik het toestel binnen maar het werkte niet. Dus stuurde ik een mail naar de klantenservice hoe ik dit probleem aan moest pakken. Helaas...geen antwoord. Toen maar met de klantenservice gebeld (35 ct per minuut).
Er werd me het advies gegeven om het toestel met een retourformulier aangetekend retour te sturen. Een paar dagen later kreeg ik een mail met daarin een ander antwoord. Het toestel moest aangeboden worden bij Dynafix omdat het toestel binnen de garantietermijn kapot zou zijn gegaan. Maar hij heeft het nooit gedaan... Nog maar eens gebeld met de klantenservice, wederom 35 cent per minuut. Daar bevestigde de medewerker dat ik juist had gehandeld.
Echter ik kreeg geen nieuw toestel.
Na een week of anderhalf maar weer een mail gestuurd, weer een late reactie met hetzelfde antwoord als de in eerste mail. Daar had ik dus niets aan. Weer gebeld naar de klantenservice. Uiteindelijk heb ik ontzettend lang gebeld en werd ik doorverwezen naar Dynafix. Waar ze me vertelde dat zij ook niets konden doen.
De tijd begon te dringen want ik zou op vakantie gaan en mijn huidige abonnement liep af. Ik wilde natuurlijk wel bereikbaar zijn. Weken gingen voorbij, waarin ik heel veel mails heb gestuurd, en ellenlange gesprekken heb gevoerd met de dure klantenservice. Uiteindelijk was ik het beu en heb ik alles geannuleerd.
Dat kon volgens de medewerker van Hollandsnieuwe. Prima, zo geschiedde. Maar wat bleek het weekend daarop kreeg ik ineens een nieuw toestel. Terwijl volgens twee verschillende medewerkers me bevestigd hadden dat alles geannuleerd was.
Wederom een toestel aangetekend retour gezonden. En weer kosten gemaakt.
Inmiddels bij mijn oude provider een nieuw abonnement afgesloten, incl. toestel.
Ondertussen ben ik op vakantie geweest en heb ik helemaal niets meer gehoord van Hollandsnieuwe. Prima, alles achter de rug denk je dan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik opgelucht was.
Ondanks dat ik minstens 50 euro onkosten had gehad die ik volgens Hollandsnieuwe niet terug zou kunnen krijgen.
Maar nu blijkt dat er tot twee keer toe kosten voor het abonnement zijn afgeschreven. Terwijl ik nog nooit gebruik heb kunnen, en uiteindelijk heb willen maken van de diensten die mij zijn geboden.
Weer contact opgenomen met de klantenservice. Alles zou wederom doorgezet worden naar de (inmiddels voor mij bekende term) "tweede lijn".
Nu, inmiddels 1,5 a 2 weken geleden heb ik alweer niets meer gehoord. Ik heb een uitpuilende mailbox met mailtjes waar ik niets aan heb, een paar hele hoge telefoonrekeningen en meer onkosten gemaakt. Nu wordt er ook "zomaar" geld van mijn rekening geschreven. Ik heb niet eens een toestel laat staan een abonnement! Ik word er moedeloos van en mijn geduld is op.
Vrij snel had ik het toestel binnen maar het werkte niet. Dus stuurde ik een mail naar de klantenservice hoe ik dit probleem aan moest pakken. Helaas...geen antwoord. Toen maar met de klantenservice gebeld (35 ct per minuut).
Er werd me het advies gegeven om het toestel met een retourformulier aangetekend retour te sturen. Een paar dagen later kreeg ik een mail met daarin een ander antwoord. Het toestel moest aangeboden worden bij Dynafix omdat het toestel binnen de garantietermijn kapot zou zijn gegaan. Maar hij heeft het nooit gedaan... Nog maar eens gebeld met de klantenservice, wederom 35 cent per minuut. Daar bevestigde de medewerker dat ik juist had gehandeld.
Echter ik kreeg geen nieuw toestel.
Na een week of anderhalf maar weer een mail gestuurd, weer een late reactie met hetzelfde antwoord als de in eerste mail. Daar had ik dus niets aan. Weer gebeld naar de klantenservice. Uiteindelijk heb ik ontzettend lang gebeld en werd ik doorverwezen naar Dynafix. Waar ze me vertelde dat zij ook niets konden doen.
De tijd begon te dringen want ik zou op vakantie gaan en mijn huidige abonnement liep af. Ik wilde natuurlijk wel bereikbaar zijn. Weken gingen voorbij, waarin ik heel veel mails heb gestuurd, en ellenlange gesprekken heb gevoerd met de dure klantenservice. Uiteindelijk was ik het beu en heb ik alles geannuleerd.
Dat kon volgens de medewerker van Hollandsnieuwe. Prima, zo geschiedde. Maar wat bleek het weekend daarop kreeg ik ineens een nieuw toestel. Terwijl volgens twee verschillende medewerkers me bevestigd hadden dat alles geannuleerd was.
Wederom een toestel aangetekend retour gezonden. En weer kosten gemaakt.
Inmiddels bij mijn oude provider een nieuw abonnement afgesloten, incl. toestel.
Ondertussen ben ik op vakantie geweest en heb ik helemaal niets meer gehoord van Hollandsnieuwe. Prima, alles achter de rug denk je dan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik opgelucht was.
Ondanks dat ik minstens 50 euro onkosten had gehad die ik volgens Hollandsnieuwe niet terug zou kunnen krijgen.
Maar nu blijkt dat er tot twee keer toe kosten voor het abonnement zijn afgeschreven. Terwijl ik nog nooit gebruik heb kunnen, en uiteindelijk heb willen maken van de diensten die mij zijn geboden.
Weer contact opgenomen met de klantenservice. Alles zou wederom doorgezet worden naar de (inmiddels voor mij bekende term) "tweede lijn".
Nu, inmiddels 1,5 a 2 weken geleden heb ik alweer niets meer gehoord. Ik heb een uitpuilende mailbox met mailtjes waar ik niets aan heb, een paar hele hoge telefoonrekeningen en meer onkosten gemaakt. Nu wordt er ook "zomaar" geld van mijn rekening geschreven. Ik heb niet eens een toestel laat staan een abonnement! Ik word er moedeloos van en mijn geduld is op.