Die prijs was laag, maar aangezien adviesprijzen zelden gehanteerd worden en de levertijd een paar weken zou zijn leek het me niet onlogisch dat de prijzen tegen die tijd flink gedaald zouden zijn. (inmiddels wordt hij elders al 100 euro beneden de adviesprijs aangeboden en dat zal heus nog wel meer dalen)
Ik heb hem dus besteld en per creditcard betaald.
Een paar dagen later werd de prijs ineens aangepast naar 599 euro met een levertijd van 3-5 werkdagen waardoor me duidelijk werd dat ze een foutje gemaakt hadden, dit staat nu inmiddels een week op de site.
De orderstatus van mijn bestelling blijft echter op 5 oktober staan, dus heb ik ze gisteren gebeld met de vraag of ik hem één dezer dagen kan verwachten, de dame keek naar de bestelling en gaf aan dit "naar de juiste afdeling door te zetten", wanneer ik een antwoord zou krijgen kon ze me niet vertellen, "een dag? twee dagen? een week?, het is momenteel nogal druk".
Lekker vaag
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Inmiddels zijn ze er al meer dan een week achter dat er een foute prijs vermeld werd, en dat er bestellingen op geplaatst zijn, dan zou men toch wel een antwoord moeten kunnen geven op mijn vraag?
Als Bol.com dit fatsoenlijk op wil lossen leveren ze hem voor deze prijs, het was m.i. niet echt een geval van een overduidelijke vergissing, hij stond niet voor 5,99 euro of zo geprijsd.
Willen ze hem niet leveren (waar ik niet zomaar mee akkoord zal gaan), laat dan uit eigen beweging iets weten zodra de fout ontdekt wordt.
In de loop der jaren hebben we naar alle tevredenheid regelmatig bij ze besteld, hopelijk lossen ze dit op en is het niet de laatste (poging tot) bestelling geweest.