Post niet voor mij bestemd, EOS reageert niet
Geplaatst: 26 okt 2012 14:59
Hallo allemaal,
Heb nu al een poosje last van een vervelende situatie
Enige tijd gelden zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan
Vrij snel daarna bleek dat zij her en der heel wat rekeningen had openstaan, op haar naam
Ik kreeg post van verschillende incassobureaus met haar naam en mijn adres erop. Heb ze allemaal gebeld, situatie uitgelegd, en gezegd dat ze hier niet meer woont. Was bij allemaal geen probleem, en kreeg dan ook geen post meer voor haar bestemd
Behalve van het bedrijf EOS
En nu schertst mijn verbazing, e-mails worden niet beantwoord (wel gelezen), telefoontjes afgewimpeld en al die tijd blijven de brieven maar binnenkomen. Minimaal 1x per week, en soms wel 3x per week
Wel op haar naam uiteindelijk, dus ik weet het ook, mij kunnen ze niks maken, ook omdat ze hier niet meer ingeschreven staat. Maar het begint nu wel erg irritant te worden, plus dat ik me er kapot aan erger dat ze gewoon helemaal nergens op reageren
Heb al een klacht ingediend bij het NVI, maar daar verwacht ik 0,0 resultaat van
Is er nog een andere manier dat dit opgehouden kan laten worden?
Mvg,
Robbert
Heb nu al een poosje last van een vervelende situatie
Enige tijd gelden zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan
Vrij snel daarna bleek dat zij her en der heel wat rekeningen had openstaan, op haar naam
Ik kreeg post van verschillende incassobureaus met haar naam en mijn adres erop. Heb ze allemaal gebeld, situatie uitgelegd, en gezegd dat ze hier niet meer woont. Was bij allemaal geen probleem, en kreeg dan ook geen post meer voor haar bestemd
Behalve van het bedrijf EOS
En nu schertst mijn verbazing, e-mails worden niet beantwoord (wel gelezen), telefoontjes afgewimpeld en al die tijd blijven de brieven maar binnenkomen. Minimaal 1x per week, en soms wel 3x per week
Wel op haar naam uiteindelijk, dus ik weet het ook, mij kunnen ze niks maken, ook omdat ze hier niet meer ingeschreven staat. Maar het begint nu wel erg irritant te worden, plus dat ik me er kapot aan erger dat ze gewoon helemaal nergens op reageren
Heb al een klacht ingediend bij het NVI, maar daar verwacht ik 0,0 resultaat van
Is er nog een andere manier dat dit opgehouden kan laten worden?
Mvg,
Robbert