Cattery Purr-ceptible
Geplaatst: 28 okt 2012 15:05
Aantal weken geleden hebben we een Brits Korthaar kitten gereserveerd bij cattery Purr-ceptible in Waddinxveen. Heel erg schattig kitten op de foto. Als hij 6 weken oud was konden we komen kijken.
Helaas werd mijn zoontje van 6 toen ziek (herfst seizoen begonnen op school), en in drie weken tijd was ons hele gezin af en aan ziek. Dit netjes doorgegeven aan de cattery dus ze wisten waarom we nog even niet konden komen. Maar goed, kitten mocht eind november pas weg dus we hadden nog tijd genoeg, dachten we.
Gevraagd of vorige week zaterdag konden komen kijken, maar nee, dat kon niet want ze moest werken en haar man wist nergens wat van. Vond dat al vrij al vreemd overkomen. Dus eigenlijk konden we alleen op zondag gaan kijken of 's avonds, maarja, op zondag werk ik zelf en 's avonds ligt mijn zoon op bed omdat hij op school zit de hele week. Gevraagd wanneer we dan konden komen maar geen reactie meer gekregen.
Vandaag ontvingen we opeens een emailtje dat ze het kitten niet meer aan ons wilde verkopen omdat ze er geen goed gevoel bij had. Zomaar uit het niets. Wij erg boos en teleurgesteld natuurlijk, want opeens moest ik aan mijn zoon uitleggen dat er toch geen katje kwam.
Een best best nijdig emailtje gestuurd en toen kregen we een reactie: we hadden geen contact opgenomen en hoe graag wil je dan een kitten, kregen we als vraag? Noe moe. We hadden zelfs aangegeven dat we met allemaal zieken thuis zaten.
Zit nu dus met een in- en inverdrietige zoon van 6, allemaal artikelen die we al besteld hadden voor het kitten en geen kitten. Zo ga je toch niet met mensen en een kind om? Ik vind dit zo fout dat ik er geen woorden voor heb. Zo onbetrouwbaar. Wat een intens nare cattery. Ik ben gewoon echt heel erg boos hierover.
Is er wellicht een overkoepelende organisatie waar ik deze cattery bij kan melden? Een plek waar ik een klacht in kan dienen? Dan kan ik op die manier wellicht voorkomen dat er meerdere mensen in zo'n situatie komen te zitten.
Helaas werd mijn zoontje van 6 toen ziek (herfst seizoen begonnen op school), en in drie weken tijd was ons hele gezin af en aan ziek. Dit netjes doorgegeven aan de cattery dus ze wisten waarom we nog even niet konden komen. Maar goed, kitten mocht eind november pas weg dus we hadden nog tijd genoeg, dachten we.
Gevraagd of vorige week zaterdag konden komen kijken, maar nee, dat kon niet want ze moest werken en haar man wist nergens wat van. Vond dat al vrij al vreemd overkomen. Dus eigenlijk konden we alleen op zondag gaan kijken of 's avonds, maarja, op zondag werk ik zelf en 's avonds ligt mijn zoon op bed omdat hij op school zit de hele week. Gevraagd wanneer we dan konden komen maar geen reactie meer gekregen.
Vandaag ontvingen we opeens een emailtje dat ze het kitten niet meer aan ons wilde verkopen omdat ze er geen goed gevoel bij had. Zomaar uit het niets. Wij erg boos en teleurgesteld natuurlijk, want opeens moest ik aan mijn zoon uitleggen dat er toch geen katje kwam.
Een best best nijdig emailtje gestuurd en toen kregen we een reactie: we hadden geen contact opgenomen en hoe graag wil je dan een kitten, kregen we als vraag? Noe moe. We hadden zelfs aangegeven dat we met allemaal zieken thuis zaten.
Zit nu dus met een in- en inverdrietige zoon van 6, allemaal artikelen die we al besteld hadden voor het kitten en geen kitten. Zo ga je toch niet met mensen en een kind om? Ik vind dit zo fout dat ik er geen woorden voor heb. Zo onbetrouwbaar. Wat een intens nare cattery. Ik ben gewoon echt heel erg boos hierover.
Is er wellicht een overkoepelende organisatie waar ik deze cattery bij kan melden? Een plek waar ik een klacht in kan dienen? Dan kan ik op die manier wellicht voorkomen dat er meerdere mensen in zo'n situatie komen te zitten.