Hollands nieuwe je wordt gewoon niet geholpen
Geplaatst: 15 nov 2012 14:00
Nogmaals,
Sinds 11 oktober een abonnement bij HN met een samsung galaxy advance. Naar 5 dagen bleek de telefoon kapot dus contact opgenomen met helpdesk. Afgesproken dat ik telefoon aangetekend naar HN zou opsturen en ik een nieuw toestel retour zou krijgen omdat de telefoon binnen 7 dagen kapot was.
IK HEB NOG STEEDS GEEN TELEFOON ONTVANGEN
Ik betaal netjes mijn abonnement. Maar kan er nu geen gebruik meer van maken. Afgelopen heel vaak proberen te bellen met HN en elke meer krijg je te horen dat de technische dienst er naar aan het kijken is. Ook al een aantal keer gevraagd of een hogere manager mij wil terugbellen of dat ze die dag met een oplossing komen hoe dit op te lossen. Maar het gebeurt gewoon niet. Nog nooit zo’n waardeloos bedrijf mee gemaakt.
Kortom HN. KOM OVER DE BRUG EN ZORG DAT IK EEN TELEFOON KRIJG en hou op met dat verschuilen achter elkaar.
Gewenste oplossing
Een telefoon met restitutie van alle kosten van afgelopen maanden. Of een opzegging van het abonnement met teruggave van alle kosten van afgelopen maanden. Een antwoord met oplossing binnen 24 uur
Sinds 11 oktober een abonnement bij HN met een samsung galaxy advance. Naar 5 dagen bleek de telefoon kapot dus contact opgenomen met helpdesk. Afgesproken dat ik telefoon aangetekend naar HN zou opsturen en ik een nieuw toestel retour zou krijgen omdat de telefoon binnen 7 dagen kapot was.
IK HEB NOG STEEDS GEEN TELEFOON ONTVANGEN
Ik betaal netjes mijn abonnement. Maar kan er nu geen gebruik meer van maken. Afgelopen heel vaak proberen te bellen met HN en elke meer krijg je te horen dat de technische dienst er naar aan het kijken is. Ook al een aantal keer gevraagd of een hogere manager mij wil terugbellen of dat ze die dag met een oplossing komen hoe dit op te lossen. Maar het gebeurt gewoon niet. Nog nooit zo’n waardeloos bedrijf mee gemaakt.
Kortom HN. KOM OVER DE BRUG EN ZORG DAT IK EEN TELEFOON KRIJG en hou op met dat verschuilen achter elkaar.
Gewenste oplossing
Een telefoon met restitutie van alle kosten van afgelopen maanden. Of een opzegging van het abonnement met teruggave van alle kosten van afgelopen maanden. Een antwoord met oplossing binnen 24 uur