Kopen en Garantie bij MyCom
Geplaatst: 19 mar 2013 13:43
Ik heb bij MyCom in Leiden nog geen 2 jaar geleden een MP Desktop I5 gekocht met 3 jaar garantie
Nu heb ik al enige maanden last dat de harddisk steeds meer bad sectors gaat vertonen , ook kan ik regelmatig geen software meer benaderen of verwijderen.
Ik ben hiermee naar MyCom in Lisse gegaan , daar draaide de techneut ? een progje van een halve minuut en vertelde dat hij prima was !.
Ik zei hem dat bijv Harddisk Sentinal aangaf dat er steeds meer bads sectors in kwamen , maar daar wilde hij niet naar kijken , het kwam waarschijnlijk door de software.
Hij wilde wel uitgebreid testen , dat koste mij dan € 30 , was hij toch kapot hoefde ik niets te betalen.
Toch maar gedaan en toevallig de disk was prima , zijn colega wilde wel nog naar de software kijken ,maar dan moest er meer betaald worden.
Toen ik hem zei dat het onzin was dat het de software zou zijn en niet slijtage aan de schijf ,zei hij dat was ook wel zo , maar software kon een valse melding geven.
Kwaad de computer meegenomen en bij de concurent een nieuwe harddisk erin laten zetten.
Daarna de schijf geprobeerd te kopieren (natuurlijk niet de actieve partitie) maar dat lukte niet helemaal wegens de beschadigingen , de lege schijf met low level geformateerd , maar de fouten blijven ,ook Acronis drive tester geeft bad sectors aan op de inmiddels lege schijf.
De moraal bij myCom heb je geen 3 jaar garantie , maar helemaal niks , het kost je alleen maar geld.
Ze kunnen altijd beweren dat het de software is ,en jij staat met lege handen.
Nu heb ik al enige maanden last dat de harddisk steeds meer bad sectors gaat vertonen , ook kan ik regelmatig geen software meer benaderen of verwijderen.
Ik ben hiermee naar MyCom in Lisse gegaan , daar draaide de techneut ? een progje van een halve minuut en vertelde dat hij prima was !.
Ik zei hem dat bijv Harddisk Sentinal aangaf dat er steeds meer bads sectors in kwamen , maar daar wilde hij niet naar kijken , het kwam waarschijnlijk door de software.
Hij wilde wel uitgebreid testen , dat koste mij dan € 30 , was hij toch kapot hoefde ik niets te betalen.
Toch maar gedaan en toevallig de disk was prima , zijn colega wilde wel nog naar de software kijken ,maar dan moest er meer betaald worden.
Toen ik hem zei dat het onzin was dat het de software zou zijn en niet slijtage aan de schijf ,zei hij dat was ook wel zo , maar software kon een valse melding geven.
Kwaad de computer meegenomen en bij de concurent een nieuwe harddisk erin laten zetten.
Daarna de schijf geprobeerd te kopieren (natuurlijk niet de actieve partitie) maar dat lukte niet helemaal wegens de beschadigingen , de lege schijf met low level geformateerd , maar de fouten blijven ,ook Acronis drive tester geeft bad sectors aan op de inmiddels lege schijf.
De moraal bij myCom heb je geen 3 jaar garantie , maar helemaal niks , het kost je alleen maar geld.
Ze kunnen altijd beweren dat het de software is ,en jij staat met lege handen.