autogarage hoge emmen problemen
Geplaatst: 22 jul 2013 10:27
we hebben onlangs een auto gekocht bij garage hoge in emmen. wij dachten een goede deal te maken en hadden de zinnen gezet op een luxere auto met climate control/airo en cruise control ivm kleine kinderen en vakantie. we hebben alleen de airco kunnen checken op wartme die gaf ie wel. maar binnen een week werd het warmer en probeerde wij de auto te koelen hij blies lauwe lucht. dus direct contact opgenomen met de garage ze zouden de auto helemaal goed hebben afgeleverd en alle vloeistoffen bijvullen, kreeg ik te horen dat ik de airco zelf moest laten bijvullen okay ik kon het bij hun tegen inkoopsprijs doen. maar mocht het ook bij mijn eigen garage laten doen wat dichterbij is.
dus de auto naar de garage blijkt de aircopomp kapot te zijn. en de monteur kon mij vertellen dat bij koud weer kun je de climate control/airco niet testen want hij pakt dan lucht van buiten die al koud is.
dus netjes weer terug gebeld naar de verkoper. want ze zouden een auto leveren die 100% in orde zou zijn. nee dit was ons probleem en konden alleen tegen inkoopsprijs laten reparen ze willen alleen even de gegevens via de mail hebben en zouden zorgen voor een oplossing. we zijn nu 4 weken verder en heb alleen een mail gekregen met dat ze 2 soorten pompen konden regelen 1 gereviseerd en 1 nieuwe en we zouden nog een mail krijgen met een prijs van het totaal plaatje. maar ondertussen wachten we al weer 3 weken op contact bellen pakken ze niet mail reageren ze niet op.
en waarom is het toch zo dat als een verkoper iets zegt zoals hij is 100% in orde( mijn vader was erbij die heeft het ook gehoord) en het niet zo blijkt men niks hoeft te doen maar als wij een mondelinge deal maken en er toch vanaf willen zien we een X bedrag moeten betalen. ik heb zelfs binnen 2 weken gezegd dat ik liever mijn oude auto weer terug neem en het geld en hun hun eigen auto weer terug mogen hebben. maar mevrouw dat doen we niet aan.
wat valt er in hemelsnaam nog te doen?
dus de auto naar de garage blijkt de aircopomp kapot te zijn. en de monteur kon mij vertellen dat bij koud weer kun je de climate control/airco niet testen want hij pakt dan lucht van buiten die al koud is.
dus netjes weer terug gebeld naar de verkoper. want ze zouden een auto leveren die 100% in orde zou zijn. nee dit was ons probleem en konden alleen tegen inkoopsprijs laten reparen ze willen alleen even de gegevens via de mail hebben en zouden zorgen voor een oplossing. we zijn nu 4 weken verder en heb alleen een mail gekregen met dat ze 2 soorten pompen konden regelen 1 gereviseerd en 1 nieuwe en we zouden nog een mail krijgen met een prijs van het totaal plaatje. maar ondertussen wachten we al weer 3 weken op contact bellen pakken ze niet mail reageren ze niet op.
en waarom is het toch zo dat als een verkoper iets zegt zoals hij is 100% in orde( mijn vader was erbij die heeft het ook gehoord) en het niet zo blijkt men niks hoeft te doen maar als wij een mondelinge deal maken en er toch vanaf willen zien we een X bedrag moeten betalen. ik heb zelfs binnen 2 weken gezegd dat ik liever mijn oude auto weer terug neem en het geld en hun hun eigen auto weer terug mogen hebben. maar mevrouw dat doen we niet aan.
wat valt er in hemelsnaam nog te doen?