Van Dijk educatie
Geplaatst: 31 jul 2013 18:18
Hallo allemaal,
Ik plaats dit bericht namens iemand anders, laten we haar 'A' noemen.
A heeft al haar boeken ingeleverd aan het einde van het schooljaar omdat zij haar middelbare school heeft afgerond. Na het inleveren kwam zij erachter dat ze nog 1 boek misde en heeft deze laten inleveren op dezelfde dag door een vriendin omdat deze bij haar lag.
Toen deze vriendin het boek inleverde werd er door de medewerker gevraagd om het kopie van de eerste inlevering (bewijs) mee te geven (erg dom van haar). Als jonge leerling denk je daar niet over na en ben je al lang blij dat je klaar bent met je school. Na de inlevering van het laatst boek kreeg ze alleen een formulier terug waarop staat dat zij alleen dat ene boek heeft ingeleverd (ook dom van haar om dat aan te nemen).
Enkele weken later krijgt A een brief waarop staat dat zij al haar boeken niet heeft ingeleverd, inclusief het boek dat later was ingeleverd door de vriendin.
Nu heb ik meerdere malen met de klantenservice gebeld en ik krijg steeds een passieve persoon aan de telefoon die niks meer kan dan mijn verhaal aan te horen en er een melding van te maken.
Los van dat de klantenservice bar slecht is, is de organisatie daarbinnen al helemaal een puinhoop. Zij kunnen geen eens een formulier opzoeken die zij hebben ingenomen.
Door een stomme fout van een medewerker van Van Dijk kan A niet aantonen dat zij de boeken heeft ingeleverd. Er zijn genoeg getuigen die haar de boeken hebben zien inleveren en waarschijnlijk ook camera beelden. Maar om zo ver te gaan vind ik belachelijk. Als hun nou gewoon die formulieren opzoeken is het probleem opgelost.
Wanneer ik ze confronteerde dat zij een fout hadden gemaakt kwam er alleen gemompel en gestotter uit. Met deze klantenservice kom ik niet verder.
Iemand advies over hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik plaats dit bericht namens iemand anders, laten we haar 'A' noemen.
A heeft al haar boeken ingeleverd aan het einde van het schooljaar omdat zij haar middelbare school heeft afgerond. Na het inleveren kwam zij erachter dat ze nog 1 boek misde en heeft deze laten inleveren op dezelfde dag door een vriendin omdat deze bij haar lag.
Toen deze vriendin het boek inleverde werd er door de medewerker gevraagd om het kopie van de eerste inlevering (bewijs) mee te geven (erg dom van haar). Als jonge leerling denk je daar niet over na en ben je al lang blij dat je klaar bent met je school. Na de inlevering van het laatst boek kreeg ze alleen een formulier terug waarop staat dat zij alleen dat ene boek heeft ingeleverd (ook dom van haar om dat aan te nemen).
Enkele weken later krijgt A een brief waarop staat dat zij al haar boeken niet heeft ingeleverd, inclusief het boek dat later was ingeleverd door de vriendin.
Nu heb ik meerdere malen met de klantenservice gebeld en ik krijg steeds een passieve persoon aan de telefoon die niks meer kan dan mijn verhaal aan te horen en er een melding van te maken.
Los van dat de klantenservice bar slecht is, is de organisatie daarbinnen al helemaal een puinhoop. Zij kunnen geen eens een formulier opzoeken die zij hebben ingenomen.
Door een stomme fout van een medewerker van Van Dijk kan A niet aantonen dat zij de boeken heeft ingeleverd. Er zijn genoeg getuigen die haar de boeken hebben zien inleveren en waarschijnlijk ook camera beelden. Maar om zo ver te gaan vind ik belachelijk. Als hun nou gewoon die formulieren opzoeken is het probleem opgelost.
Wanneer ik ze confronteerde dat zij een fout hadden gemaakt kwam er alleen gemompel en gestotter uit. Met deze klantenservice kom ik niet verder.
Iemand advies over hoe ik dit probleem kan oplossen?