Arend auto dealer Amsteterdam
Geplaatst: 05 aug 2013 14:16
Wij hebben een auto bij Arend auto dealer in Amsterdam. In april werd de auto geleverd. Bij de levering hadden we een klein lakschade geconstrateerd. Wij hadden de dealer meteen daarover aan gesproken.
De vestiging manager heeft twee oplossing aan ons geboden. laten reaperen of de afkoopsom nemen.
Aangezien dat het om klein lakschade gaat, hebben we gekozen voor afkoopsom. het gaat om 125 euro.
maar tot heden hebben we nog geen geld van hun ontvangen. wij hebben ze meerdere keer gemaild en gebeld. en zelf bij hun langs geweest.
ze zouden het voor ons gaan regelen maar tot heden is nog steeds niet gebeurd.
mijn vraag nu is, wat moet ik nu doen? advocaat erbij halen of via geschillencommissie?
aangezien dat het om kleine bedrag gaat?
De vestiging manager heeft twee oplossing aan ons geboden. laten reaperen of de afkoopsom nemen.
Aangezien dat het om klein lakschade gaat, hebben we gekozen voor afkoopsom. het gaat om 125 euro.
maar tot heden hebben we nog geen geld van hun ontvangen. wij hebben ze meerdere keer gemaild en gebeld. en zelf bij hun langs geweest.
ze zouden het voor ons gaan regelen maar tot heden is nog steeds niet gebeurd.
mijn vraag nu is, wat moet ik nu doen? advocaat erbij halen of via geschillencommissie?
aangezien dat het om kleine bedrag gaat?