Slecht service woonrijk langedijk
Geplaatst: 26 sep 2013 11:39
Augustus jl. diverse meubels bij de woonrijk te langedijk besteld.
De meubels konden gelukkig snel geleverd worden daar heeft de verkoopster goed haar best voor gedaan!
Dus in eerste instantie leek alles prima in orde, totdat de meubels geleverd waren.
Op vrijdagochtend word onze meubels geplaats door woonrijk's eigen bezorg dienst.
De dag ervoor was onze nieuwe vloer opgeleverd (houten gelakte vloer). Wij hadden al aangegeven
dat ze erg voorzichtig moesten zijn voor de lak. Een andere leverancier van de bank heeft super zijn werk gedaan door de vloer aftedekken met kleden.. De leverancier van woonrijk niet..
Wij hebben een diepe groef op de vloer voor het pootje van het dressoir ontdekt. Helaas kwamen wij hier pas achter op maandag, de dag dat wij konden verhuizen. Direct op het moment foto's gemaakt en deze aan woonrijk gestuurd met ons hele verhaal.. Dat wij de kras pas maandag ontdekte op het moment dat we op de bank gingen zitten, wij zijn het hele weekend niet in de woning aanwezig geweest, er waren geen bedden die werden de maandag pas bezorgd 3 kleine kinderen en we woonden op dat moment 2 huizen verderop in de straat..
Woonrijk nam netjes contact met ons op... Er kwam een service medewerker langs en deze gaf netjes aan dat zei de kras wilden herstellen en geen zin hadden in een welles nietes spelletje. Dus om iedereen te tevreden te houden zouden zij de kras opvullen met wax.. Ik gaf direct aan dat de vloer net gelakt was en dat we even moesten overleggen met de vloeren leverancier. Zei gaven aan dat de vloer opnieuw gelakt moest worden en dat waxen geen optie is op een hardhouten gelakte vloer.
Met de service medewerker hadden we afgesproken om na het weekend weer contact te hebben hij zou overleggen op de zaak en wij zouden overleggen. Op maandag zouden we samen kijken wat de optie's waren om dit optelossen.
Helaas.. Op maandag kregen wij te horen dat ze ons niet konden helpen want ze vonden het heel vreemd dat wij de kras op maandag ontdekt hadden en niet op vrijdag. Op zicht begrijpelijk maar uit de foto's is overduidelijk te zien dat de kras is ontstaan door het pootje onder het dressoir en hun medewerkers hebben de kast tegen de wand geschoven.. Er zit zelf nog lak van de vloer op het pootje, dit is waarschijnlijk erop geschraapt tijdens het schuiven.. EN terwijl de service monteur eigenlijk al toegeeft dat dit hun fout is.. het was overduidelijk.. De kast was niet meer van zijn plek geweest na het plaatsen op maandag zij de tv en het audio apparatuur op het dressoir geplaatst en niet erin en zo kon hij ook zien dat er verder niet meer mee geschoven was..
Na meerdere pogingen om met WOONRIJK LANGEDIJK te overleggen over het herstel van de vloer zitten wij vast.. Zei blijven zich verschuilen achter de 2 dagen waarop wij het niet hebben geconstateerd... (waren we nu maar op de bank gaan zitten vrijdag dan hadden we het gezien maarja....)
Heel heel jammer dat zo'n groot bedrijf zo met de consument omgaat.
Nu zitten wij eindelijk na jaren in onze eigen woning met een mooie vloer waar iedereen netjes op zijn sokken op loopt.. Met een kras waar je elke dag tegen aan kijkt als je na een dag hard werken eindelijk eens op de bank kan zitten.
Wij als ondernemers zouden onze klant nooit zo achterlaten.
Woonrijk wij bevelen jullie niet aan!! Laat dit ook een waarschuwing zijn voor andere mensen laat de leverancier/ transporteur het huis niet verlaten voordat alles tot in de gaatjes gecontroleerd is!
En achteraf is gebleken dat de bezorgers niet van woonrijk zelf zijn maar van een transport/ verhuis bedrijf..
Zodra je de showroom verlaat en heb betaald trekken ze overal hun handen vanaf!
De meubels konden gelukkig snel geleverd worden daar heeft de verkoopster goed haar best voor gedaan!
Dus in eerste instantie leek alles prima in orde, totdat de meubels geleverd waren.
Op vrijdagochtend word onze meubels geplaats door woonrijk's eigen bezorg dienst.
De dag ervoor was onze nieuwe vloer opgeleverd (houten gelakte vloer). Wij hadden al aangegeven
dat ze erg voorzichtig moesten zijn voor de lak. Een andere leverancier van de bank heeft super zijn werk gedaan door de vloer aftedekken met kleden.. De leverancier van woonrijk niet..
Wij hebben een diepe groef op de vloer voor het pootje van het dressoir ontdekt. Helaas kwamen wij hier pas achter op maandag, de dag dat wij konden verhuizen. Direct op het moment foto's gemaakt en deze aan woonrijk gestuurd met ons hele verhaal.. Dat wij de kras pas maandag ontdekte op het moment dat we op de bank gingen zitten, wij zijn het hele weekend niet in de woning aanwezig geweest, er waren geen bedden die werden de maandag pas bezorgd 3 kleine kinderen en we woonden op dat moment 2 huizen verderop in de straat..
Woonrijk nam netjes contact met ons op... Er kwam een service medewerker langs en deze gaf netjes aan dat zei de kras wilden herstellen en geen zin hadden in een welles nietes spelletje. Dus om iedereen te tevreden te houden zouden zij de kras opvullen met wax.. Ik gaf direct aan dat de vloer net gelakt was en dat we even moesten overleggen met de vloeren leverancier. Zei gaven aan dat de vloer opnieuw gelakt moest worden en dat waxen geen optie is op een hardhouten gelakte vloer.
Met de service medewerker hadden we afgesproken om na het weekend weer contact te hebben hij zou overleggen op de zaak en wij zouden overleggen. Op maandag zouden we samen kijken wat de optie's waren om dit optelossen.
Helaas.. Op maandag kregen wij te horen dat ze ons niet konden helpen want ze vonden het heel vreemd dat wij de kras op maandag ontdekt hadden en niet op vrijdag. Op zicht begrijpelijk maar uit de foto's is overduidelijk te zien dat de kras is ontstaan door het pootje onder het dressoir en hun medewerkers hebben de kast tegen de wand geschoven.. Er zit zelf nog lak van de vloer op het pootje, dit is waarschijnlijk erop geschraapt tijdens het schuiven.. EN terwijl de service monteur eigenlijk al toegeeft dat dit hun fout is.. het was overduidelijk.. De kast was niet meer van zijn plek geweest na het plaatsen op maandag zij de tv en het audio apparatuur op het dressoir geplaatst en niet erin en zo kon hij ook zien dat er verder niet meer mee geschoven was..
Na meerdere pogingen om met WOONRIJK LANGEDIJK te overleggen over het herstel van de vloer zitten wij vast.. Zei blijven zich verschuilen achter de 2 dagen waarop wij het niet hebben geconstateerd... (waren we nu maar op de bank gaan zitten vrijdag dan hadden we het gezien maarja....)
Heel heel jammer dat zo'n groot bedrijf zo met de consument omgaat.
Nu zitten wij eindelijk na jaren in onze eigen woning met een mooie vloer waar iedereen netjes op zijn sokken op loopt.. Met een kras waar je elke dag tegen aan kijkt als je na een dag hard werken eindelijk eens op de bank kan zitten.
Wij als ondernemers zouden onze klant nooit zo achterlaten.
Woonrijk wij bevelen jullie niet aan!! Laat dit ook een waarschuwing zijn voor andere mensen laat de leverancier/ transporteur het huis niet verlaten voordat alles tot in de gaatjes gecontroleerd is!
En achteraf is gebleken dat de bezorgers niet van woonrijk zelf zijn maar van een transport/ verhuis bedrijf..
Zodra je de showroom verlaat en heb betaald trekken ze overal hun handen vanaf!