Pagina 1 van 1

overlijden moeder

Geplaatst: 20 dec 2013 22:52
door don37ja
wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 20 dec 2013 23:08
door Chocomelk
Stuur kopie akte van overlijden op en abbonnement moet beëindigd worden.
Contract op jou naam zetten zonder goedkeuring, nee dat kan niet.

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 20 dec 2013 23:09
door atesli
Sterkte met het verlies van je moeder!
Welke provider?
In het kontakt met deze provider, wat is er afgesproken?
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd dan is het logisch dat het op jouw naam komt!

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 20 dec 2013 23:16
door Jolijn
don37ja schreef:wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
Hier had ik eerder op de avond een reactie op getypt, maar ineens was het topic verdwenen.
Stuur nog een keer een aangetekende brief, met hierin een kopie van je eerder verzonden brief + kopie overlijden, en maak heel erg duidelijk dat het NIET de bedoeling was op het contract voort te zetten, maar dan op jouw naam.
Dan maar geen nummerbehoud. Neem gewoon een andere provider, met ander telefoonnummer.
Vraag om een eindfaktuur en laat daarna het bankrekeningnr. van Pretium blokkeren.
Zeg ook op dezelfde manier Privilege op, dat is het flutblad waar je blijkbaar automatisch lid van wordt als je bij Premium bent.

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 20 dec 2013 23:25
door tenormin
@jolijn, Pretium? Privilege? Of mis ik iets? Wilde net iets toevoegen tot ik jouw bijdrage zag.

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 20 dec 2013 23:41
door don37ja
indere geval bedank voor de tips,

heb nog nooit zo veel problemen ,na het overlijden van mijn moeder gehad
wat een bedrijf, kan hier radar niets mee ,zo veel klachten
je wordt niet fatsoenlijk behandelt ,als je per telefoon iets vraagt

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 00:03
door tenormin
don37ja schreef:indere geval bedank voor de tips,

heb nog nooit zo veel problemen ,na het overlijden van mijn moeder gehad
wat een bedrijf, kan hier radar niets mee ,zo veel klachten
je wordt niet fatsoenlijk behandelt ,als je per telefoon iets vraagt
Zowel Kassa als Radar hebben aandacht besteed aan Pretium. http://www.klacht.nl/pretium/
Dien de klacht daar in.

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 00:21
door dhc
Had TS al de provider genoemd? Nee dus...

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 00:23
door Jolijn
dhc schreef:Had TS al de provider genoemd? Nee dus...
Jawel, in een eerder geplaatst bericht, dat tijdens het schrijven van een reactie, werd verwijderd.

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 00:23
door Prolix
dhc schreef:Had TS al de provider genoemd? Nee dus...
Jawel.. dat had ze wel..
Hier had ik eerder op de avond een reactie op getypt, maar ineens was het topic verdwenen.
Maar in de "herkansing" heeft ze dat nagelaten...

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 00:29
door dhc
Ah. weer zo een dus...berichtje plaatsen en gewoon de zooi aanpassen. Fraai.

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 01:21
door Prolix
ach...niet zo negatief...

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 09:05
door Jantje7
Ja, helaas is het eerste topic drastisch gewijzigd. Er is nu geen touw meer aan vast te knopen.
telefoon zou op moeders naam staan, bleek op naam van huisgenoot te staan. Waarom opzeggen, als er om nummerbehoud is gevraagd. En Pretium was wel degelijk als provider genoemd. Dus haak ik maar even af van dit onderwerp.

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 21 dec 2013 10:21
door Jolijn
Er werd gezegd, toen TS protesteerde tegen het op de naam van huisgenoot zetten, dat het abbo altijd al op naam vd huisgenoot stond. Maar TS heeft de papieren van het contract en die staan op naam van moeder.

Waarom opzeggen als om nummerbehoud was gevraagd?
Omdat misschien niet duidelijk is dat dat niet kan?

Re: overlijden moeder

Geplaatst: 23 dec 2013 17:46
door Pretium Webcare
don37ja schreef:wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
Beste don37ja,

Gecondoleerd met uw verlies. Zou u in een privébericht het telefoonnummer van uw moeder en uw eigen telefoonnummer kunnen sturen? Dan zijn de juiste abonneegegevens bij ons bekend, en kunnen we tevens contact met u opnemen voor een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Pretium team Webcare