Horizon werkt niet
Geplaatst: 28 apr 2014 14:04
Ik ben al jaren klant bij UPC en sinds een jaartje heb ik een Horizonbox aangeschaft. Helaas werkt die niet altijd even goed mee en zorgt voor problemen. (Beeld blijft hangen, schokkend beeld, blokjes, geluid loopt niet synchroon etc.)
Vanmorgen is er een monteur bij me langs geweest, omdat de tvgids sinds 2 weken een eigen leven begon te leiden en versprong zonder dat ik iets deed. De monteur heeft goede service verleent en hopelijk zijn nu eindelijk de klachten met Horizon opgelost. (Hoewel de Horizonbox, na telefonisch overleg tussen de monteur en UPC, niet eens vervangen mocht worden)
Alleen ik schrik nu wel enorm van de mail/rekening die ik in mijn mailbox vind; 'Zoals de monteur met u heeft besproken, zijn er werkzaamheden uitgevoerd die niet onder de Basis UPC Service vallen.'
Er wordt nu dus een bedrag van maar liefst € 60 euro in rekening gebracht. Ten eerste heeft de monteur vanmorgen niet gesproken over een of ander mogelijk bedrag. En ten tweede vraag ik me af wat UPC onder 'basis service' verstaat. Wanneer een klant niet tevreden is, is UPC toch degene die gewoon kosteloos de service moet verlenen?
Ik heb nooit gevraagd om een bezoek van een monteur, alleen om een oplossing van mijn klachten. Of ligt het aan mij en moet ik maar gewoon genoegen nemen en, bovenop de maandelijkse kosten, ook nog eens betalen voor een monteur wanneer producten en diensten niet goed werken?
Wát vind jij?
Vanmorgen is er een monteur bij me langs geweest, omdat de tvgids sinds 2 weken een eigen leven begon te leiden en versprong zonder dat ik iets deed. De monteur heeft goede service verleent en hopelijk zijn nu eindelijk de klachten met Horizon opgelost. (Hoewel de Horizonbox, na telefonisch overleg tussen de monteur en UPC, niet eens vervangen mocht worden)
Alleen ik schrik nu wel enorm van de mail/rekening die ik in mijn mailbox vind; 'Zoals de monteur met u heeft besproken, zijn er werkzaamheden uitgevoerd die niet onder de Basis UPC Service vallen.'
Er wordt nu dus een bedrag van maar liefst € 60 euro in rekening gebracht. Ten eerste heeft de monteur vanmorgen niet gesproken over een of ander mogelijk bedrag. En ten tweede vraag ik me af wat UPC onder 'basis service' verstaat. Wanneer een klant niet tevreden is, is UPC toch degene die gewoon kosteloos de service moet verlenen?
Ik heb nooit gevraagd om een bezoek van een monteur, alleen om een oplossing van mijn klachten. Of ligt het aan mij en moet ik maar gewoon genoegen nemen en, bovenop de maandelijkse kosten, ook nog eens betalen voor een monteur wanneer producten en diensten niet goed werken?
Wát vind jij?