Epson geeft niet thuis
Geplaatst: 10 jul 2014 22:28
Ik heb een mooie zwarte all-in-one printer. De WF-2530.
Echter zijn de cartridges leeggeraakt. In de winkel heb ik toen originele Epson cartridges gekocht. Na de nieuwe inkt er in te hebben gezet en het meerdere malen schoongemaakt met de speciaal daarvoor aanwezige functie op mijn printer, kwam ik er achter dat het nog steeds niet werkt.
Toen heb ik Epson maar gebeld. De printer was toen 1 jaar en 3 maanden oud.
Epson gaf aan dat ik ze moest terugbrengen en om nieuwe cartridges te proberen.
Dit heb ik gedaan, maar ook nu weer geen succes.
Weer heb ik Epson toen gebeld. Ik heb me beroepen op mijn garantie. Maar de medewerker zei dat het onmogelijk was om garantie te geven op een printer van meer dan één jaar oud.
Kortom: Een printer gaat maar één jaar mee...
Ik heb de naam van de medewerker genoteerd en een handgeschreven brief naar Epson verstuurd. Ik vraag me af of ik niet recht heb op garantie en/of tenminste de gemaakte kosten voor de cartridges.
Nu, een maand later, heb ik nog niets van Epson mogen vernemen. En ik vermoed dat ik er nooit meer iets van zal horen.
Wat kan ik nog doen?
Echter zijn de cartridges leeggeraakt. In de winkel heb ik toen originele Epson cartridges gekocht. Na de nieuwe inkt er in te hebben gezet en het meerdere malen schoongemaakt met de speciaal daarvoor aanwezige functie op mijn printer, kwam ik er achter dat het nog steeds niet werkt.
Toen heb ik Epson maar gebeld. De printer was toen 1 jaar en 3 maanden oud.
Epson gaf aan dat ik ze moest terugbrengen en om nieuwe cartridges te proberen.
Dit heb ik gedaan, maar ook nu weer geen succes.
Weer heb ik Epson toen gebeld. Ik heb me beroepen op mijn garantie. Maar de medewerker zei dat het onmogelijk was om garantie te geven op een printer van meer dan één jaar oud.
Kortom: Een printer gaat maar één jaar mee...
Ik heb de naam van de medewerker genoteerd en een handgeschreven brief naar Epson verstuurd. Ik vraag me af of ik niet recht heb op garantie en/of tenminste de gemaakte kosten voor de cartridges.
Nu, een maand later, heb ik nog niets van Epson mogen vernemen. En ik vermoed dat ik er nooit meer iets van zal horen.
Wat kan ik nog doen?