bereikbaarheid Online
Geplaatst: 14 jul 2014 11:40
Beste forumleden,
ik heb sinds anderhalf jaar een abonnement bij Online ( voorheen T-Mobile online ) en in het begin functioneerde alles prima. Meteen een kastje voor de tv en een modem voor het internet ontvangen. Een aantal weken geleden begon er het een en ander te gebeuren met het TV-signaal. Wat begon als 1 zender die af en toe een storing had, is uitgegroeid tot meerdere zenders die gedurende een lange periode geen beeld of een verstoord beeld laten zien. Ik krijg dan de melding ( geen/ onbeperkt signaal ).Tot ergernis heb ik zelfs een aantal WK-wedstrijden niet thuis kunnen kijken. Heel vervelend.
Nu wil ik Online een mail sturen om mijn ongenoegen te uiten en hen te vragen of en hoe zij mij kunnen helpen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hun emailadres is namelijk nergens te vinden. Als je op hun site terecht komt, word je als het ware de hele tijd heen en weer gestuurd ( virtueel ).
Mijn vraag, beste forumleden is de volgende: Heeft iemand hier ervaringen mee, is hem of haar dit ook overkomen en hoe hebben jullie dit kunnen verhelpen? En wellicht raar in deze digitale tijdperk, heeft iemand het emailadres van Online?
Alvast bedankt.
ik heb sinds anderhalf jaar een abonnement bij Online ( voorheen T-Mobile online ) en in het begin functioneerde alles prima. Meteen een kastje voor de tv en een modem voor het internet ontvangen. Een aantal weken geleden begon er het een en ander te gebeuren met het TV-signaal. Wat begon als 1 zender die af en toe een storing had, is uitgegroeid tot meerdere zenders die gedurende een lange periode geen beeld of een verstoord beeld laten zien. Ik krijg dan de melding ( geen/ onbeperkt signaal ).Tot ergernis heb ik zelfs een aantal WK-wedstrijden niet thuis kunnen kijken. Heel vervelend.
Nu wil ik Online een mail sturen om mijn ongenoegen te uiten en hen te vragen of en hoe zij mij kunnen helpen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hun emailadres is namelijk nergens te vinden. Als je op hun site terecht komt, word je als het ware de hele tijd heen en weer gestuurd ( virtueel ).
Mijn vraag, beste forumleden is de volgende: Heeft iemand hier ervaringen mee, is hem of haar dit ook overkomen en hoe hebben jullie dit kunnen verhelpen? En wellicht raar in deze digitale tijdperk, heeft iemand het emailadres van Online?
Alvast bedankt.