Kijkshop
Geplaatst: 20 jul 2014 16:30
Mijn schoonmoeder heft een Tablet gekocht bij de Kijkshop,
1 week en dat ding laad niet meer op.
Gebeld naar de winkel in de stad Den Haag en die zeggen, je moet het bedrijf bellen, zo dus het bedrijf gebeld en die zeggen je moet het winkel bellen en er heen gaan, dan kunnen ze het voor u ruilen of te wel nakijken en zonidig het nodige onderdeel of matriaal geven waardoor het weer gaat doen.
Oke naar de winkel in de stad Den Haag en dhr, Richard gesproken en dus alles uitgelegd.
deze zegt, ik zal er naar kijken maar heb niet veel hoop voor u...maar kom het morgen weer ophalen.
Oke de volgende dag er naar toe en dhr Richad zet dat het aan de oplaad kabel ligt en dat we dan een andere kabel MOETEN kopen, ik zei moeten kopen...maar het bedrijf had iets anders gezeg en dat is wat ik gisteren uitgelegd had...Hij zeg...ja maar daar kan ik niets mee...het is of een andere kopen of pech hebben...ik zei...maar het zit toch in de garantie dat als er iets niet werkt dat je dan een vervangend artikel moet krijgen...hij zegt,,...nee zo zit het niet je moet een andere kabel kopen anders heb je niets...oke om van di discissie af te zijn heb ik een andere kabel gekocht..van 10 euro...en dan komt hijh met...je moet blij zijn dat ik coolant ben met je een optie te geven om een andere te kopen....dat snap ik dus niet...
NOU VOOR MIJ GEEN KIJKSHOP MEER...de winkel eigenaar probeert er alles aan te doen on klanten te krijgen maar door zulke medewerkers verliest hij gewoon zijn klant...hij mag zijn medewerkers bedanken...
1 week en dat ding laad niet meer op.
Gebeld naar de winkel in de stad Den Haag en die zeggen, je moet het bedrijf bellen, zo dus het bedrijf gebeld en die zeggen je moet het winkel bellen en er heen gaan, dan kunnen ze het voor u ruilen of te wel nakijken en zonidig het nodige onderdeel of matriaal geven waardoor het weer gaat doen.
Oke naar de winkel in de stad Den Haag en dhr, Richard gesproken en dus alles uitgelegd.
deze zegt, ik zal er naar kijken maar heb niet veel hoop voor u...maar kom het morgen weer ophalen.
Oke de volgende dag er naar toe en dhr Richad zet dat het aan de oplaad kabel ligt en dat we dan een andere kabel MOETEN kopen, ik zei moeten kopen...maar het bedrijf had iets anders gezeg en dat is wat ik gisteren uitgelegd had...Hij zeg...ja maar daar kan ik niets mee...het is of een andere kopen of pech hebben...ik zei...maar het zit toch in de garantie dat als er iets niet werkt dat je dan een vervangend artikel moet krijgen...hij zegt,,...nee zo zit het niet je moet een andere kabel kopen anders heb je niets...oke om van di discissie af te zijn heb ik een andere kabel gekocht..van 10 euro...en dan komt hijh met...je moet blij zijn dat ik coolant ben met je een optie te geven om een andere te kopen....dat snap ik dus niet...
NOU VOOR MIJ GEEN KIJKSHOP MEER...de winkel eigenaar probeert er alles aan te doen on klanten te krijgen maar door zulke medewerkers verliest hij gewoon zijn klant...hij mag zijn medewerkers bedanken...