geen geld terug bij vertraging of helemaal geen trein!!
Geplaatst: 08 mar 2004 22:33
Als de trein niet komt bij of vertraging heeft, krijg je je geld niet terug bij Syntus. Ze schrijven : krachtens de algemene voorwaarden openbaar stads- en streekvervoer is Syntus niet wettelijk aansprakelijk voor schade ontstaan door vertraging, door welke oorzaak dan ook voor, tijdens of na het vervoer, opgetreden, dan wel is veroorzaakt door welke afwijking dan ook van de dienstregeling.
Verderop in de brief staat:
Syntus kent daarnaast geen 'geld terug bij vertraging regeling' ....
Dat is toch gewoon geld verdienen met een dienst die niet verleend wordt?!! Bij het perron hangt wel een bord dat je alleen op het perron mag komen met een geldig treinkaartje. Dus je stempelt je kaartje en hoopt dat er een trein komt. Komt ie niet is je geld dus weg!!
In mijn geval ging het om een retourtje van rond de E5,--. Bovendien had ik de kosten van vervangend vervoer.
Kan dat zomaar?!
Verderop in de brief staat:
Syntus kent daarnaast geen 'geld terug bij vertraging regeling' ....
Dat is toch gewoon geld verdienen met een dienst die niet verleend wordt?!! Bij het perron hangt wel een bord dat je alleen op het perron mag komen met een geldig treinkaartje. Dus je stempelt je kaartje en hoopt dat er een trein komt. Komt ie niet is je geld dus weg!!
In mijn geval ging het om een retourtje van rond de E5,--. Bovendien had ik de kosten van vervangend vervoer.
Kan dat zomaar?!