In augustus 2014 heb ik bij Speed Parts webwinkel 2 sproeiers besteld
voor 2 carburateurs en betaald.
Na 2 weken kreeg ik 2 sproeiers in een zakje binnen, waarvan er 1 de verkeerde maat had.
Ik mailde mijn probleem en kreeg terug," dat er iets geregeld moest worden".
en het was niet op voorraad dus weer 2 weken gewacht en nog eens gemaild.
IK heb geen antwoord meer gehad en ook geen sproeier.
Ook heb ik het nog bij klachtenkompas van de consumentenbond gedeponeerd
maar dat negeren ze blijkbaar ook.
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd
Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2014 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht aangepast. Reden: link verwijderd.
Reden: Deel bericht aangepast. Reden: link verwijderd.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 29 sep 2014 15:37
Re: Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd
Hebben ze geen telefoonnummer? Gewoon bellen.