LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Symon
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2014 20:55

Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd

Ongelezen bericht door Symon »

In augustus 2014 heb ik bij Speed Parts webwinkel 2 sproeiers besteld
voor 2 carburateurs en betaald.
Na 2 weken kreeg ik 2 sproeiers in een zakje binnen, waarvan er 1 de verkeerde maat had.
Ik mailde mijn probleem en kreeg terug," dat er iets geregeld moest worden".
en het was niet op voorraad dus weer 2 weken gewacht en nog eens gemaild.
IK heb geen antwoord meer gehad en ook geen sproeier. :cry:
Ook heb ik het nog bij klachtenkompas van de consumentenbond gedeponeerd
maar dat negeren ze blijkbaar ook. :evil:
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2014 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht aangepast. Reden: link verwijderd.

labradorfan
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 sep 2014 15:37

Re: Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd

Ongelezen bericht door labradorfan »

Hebben ze geen telefoonnummer? Gewoon bellen.

Gesloten