Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd
Geplaatst: 08 okt 2014 21:04
In augustus 2014 heb ik bij Speed Parts webwinkel 2 sproeiers besteld
voor 2 carburateurs en betaald.
Na 2 weken kreeg ik 2 sproeiers in een zakje binnen, waarvan er 1 de verkeerde maat had.
Ik mailde mijn probleem en kreeg terug," dat er iets geregeld moest worden".
en het was niet op voorraad dus weer 2 weken gewacht en nog eens gemaild.
IK heb geen antwoord meer gehad en ook geen sproeier.
Ook heb ik het nog bij klachtenkompas van de consumentenbond gedeponeerd
maar dat negeren ze blijkbaar ook.
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?
voor 2 carburateurs en betaald.
Na 2 weken kreeg ik 2 sproeiers in een zakje binnen, waarvan er 1 de verkeerde maat had.
Ik mailde mijn probleem en kreeg terug," dat er iets geregeld moest worden".
en het was niet op voorraad dus weer 2 weken gewacht en nog eens gemaild.
IK heb geen antwoord meer gehad en ook geen sproeier.
Ook heb ik het nog bij klachtenkompas van de consumentenbond gedeponeerd
maar dat negeren ze blijkbaar ook.
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?