Pagina 1 van 1

Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd

Geplaatst: 08 okt 2014 21:04
door Symon
In augustus 2014 heb ik bij Speed Parts webwinkel 2 sproeiers besteld
voor 2 carburateurs en betaald.
Na 2 weken kreeg ik 2 sproeiers in een zakje binnen, waarvan er 1 de verkeerde maat had.
Ik mailde mijn probleem en kreeg terug," dat er iets geregeld moest worden".
en het was niet op voorraad dus weer 2 weken gewacht en nog eens gemaild.
IK heb geen antwoord meer gehad en ook geen sproeier. :cry:
Ook heb ik het nog bij klachtenkompas van de consumentenbond gedeponeerd
maar dat negeren ze blijkbaar ook. :evil:
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?

Re: Betaald, verkeerd geleverd en genegeerd

Geplaatst: 09 okt 2014 11:04
door labradorfan
Hebben ze geen telefoonnummer? Gewoon bellen.