MIKRO onderdeel van Harense Smid slechte service en garantie
Geplaatst: 02 feb 2015 15:47
In juli 2014 een nieuwe vaatwasser gekocht met, op advies van de verkoper, extra garantie en service van Mikro in Roosendaal.
Nu in januari gaat de vaatwasser stuk. Vervolgens 2 weken gewacht op een reparateur, en helaas de vaatwasser is de dag er na nog steeds stuk.
Weer gebeld met de klanten service Harense Smid aka Mikro en die zeggen doodleuk, ja u valt niet onder ons afzetgebied dus moeten wij iemand inschakelen voor de reparatie en mag ik wederom twee weken wachten op een bezoek van een reparateur. Inmiddels is de vaatwasser al bijna vier weken niet bruikbaar. Klacht ingediend bij de Harense Smid en hun reactie :
"Het is vervelend dat de vaatwasser niet werkt, maar wij kunnen geen andere oplossing bieden, wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest".
Dus mensen, wees gewaarschuwd, als je daar iets koopt, dan kun je fluiten naar service en/of juiste afhandeling!
Nu in januari gaat de vaatwasser stuk. Vervolgens 2 weken gewacht op een reparateur, en helaas de vaatwasser is de dag er na nog steeds stuk.
Weer gebeld met de klanten service Harense Smid aka Mikro en die zeggen doodleuk, ja u valt niet onder ons afzetgebied dus moeten wij iemand inschakelen voor de reparatie en mag ik wederom twee weken wachten op een bezoek van een reparateur. Inmiddels is de vaatwasser al bijna vier weken niet bruikbaar. Klacht ingediend bij de Harense Smid en hun reactie :
"Het is vervelend dat de vaatwasser niet werkt, maar wij kunnen geen andere oplossing bieden, wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest".
Dus mensen, wees gewaarschuwd, als je daar iets koopt, dan kun je fluiten naar service en/of juiste afhandeling!