Media Markt word steeds slechter.
Geplaatst: 07 feb 2015 10:25
1ste slechte ervaring november 2014
Laatst een laptop gekocht in 1 van de winkels van Media Markt en gevraagd, aangezien de doos open was, of die al door iemand anders gebruikt was en de antwoord was nee we hebben de firmware alleen geüpdatet.
Thuis aangekomen startte ik de laptop op en zag dat deze al voor geïnstalleerd was en dat iemand zijn privé gegevens er nog op stonden.
Met deze mededeling naar Media Markt toegegaan en zij vertelden mij dat het slordig is van de technische dienst, dat ze de laptop niet netjes hebben leeggemaakt nadat deze terug was gebracht door iemand anders. Op de vraag waarom ze op hun brief die bij de laptop zat en de verkoper in de winkel mijn voorlogen vertelden zij mij dat ik daar maar niet naar moest kijken want anders kocht niemand de teruggestuurde artikelen meer.
Media Markt verkoop deze artikelen dan tegen inkoopprijs!
Kijk dus wel uit met terugbrengen van bijvoorbeeld een laptop omdat de kans bestaat dat ook jouw gegevens bij iemand anders terechtkomen.
2de slechte ervaring januari 2015
In januari heb ik SAMSUNG DV70F5E2HGW/EN (dit is een wasdroger) besteld via uw webshop. Bij mijn bestelling heb ik gekozen voor Bezorgen/Installeren witgoed Extra. Dit heb ik gekozen omdat ik het prettig vind dat de machine op een goede manier wordt aangesloten en omdat ik het prettig vind om een korte uitleg te krijgen (dit is wat zij op de site aanbieden en dit is ook wat ik heb gehad toen ik me wasmachine kreeg). Op de dag dat de droger geleverd was werd deze aangesloten maar de monteurs wisten helemaal niets van het apparaat af en konden mij dus helemaal niets vertellen.
Uiteindelijk heb ik dit aan Media Markt verteld aangezien ik extra €15 heb betaald voor een service die niet volledig geleverd is, kwamen ze me onderstaande uitleg.
Je betaalt voor extra service die ze je niet leveren maar geld krijg je uiteraard niet terug!
Deze grote ondernemingen vergeten soms dat wij “de gewone” mens moeten sparen om iets te kopen wat we nodig hebben.
Laatst een laptop gekocht in 1 van de winkels van Media Markt en gevraagd, aangezien de doos open was, of die al door iemand anders gebruikt was en de antwoord was nee we hebben de firmware alleen geüpdatet.
Thuis aangekomen startte ik de laptop op en zag dat deze al voor geïnstalleerd was en dat iemand zijn privé gegevens er nog op stonden.
Met deze mededeling naar Media Markt toegegaan en zij vertelden mij dat het slordig is van de technische dienst, dat ze de laptop niet netjes hebben leeggemaakt nadat deze terug was gebracht door iemand anders. Op de vraag waarom ze op hun brief die bij de laptop zat en de verkoper in de winkel mijn voorlogen vertelden zij mij dat ik daar maar niet naar moest kijken want anders kocht niemand de teruggestuurde artikelen meer.
Media Markt verkoop deze artikelen dan tegen inkoopprijs!
Kijk dus wel uit met terugbrengen van bijvoorbeeld een laptop omdat de kans bestaat dat ook jouw gegevens bij iemand anders terechtkomen.
2de slechte ervaring januari 2015
In januari heb ik SAMSUNG DV70F5E2HGW/EN (dit is een wasdroger) besteld via uw webshop. Bij mijn bestelling heb ik gekozen voor Bezorgen/Installeren witgoed Extra. Dit heb ik gekozen omdat ik het prettig vind dat de machine op een goede manier wordt aangesloten en omdat ik het prettig vind om een korte uitleg te krijgen (dit is wat zij op de site aanbieden en dit is ook wat ik heb gehad toen ik me wasmachine kreeg). Op de dag dat de droger geleverd was werd deze aangesloten maar de monteurs wisten helemaal niets van het apparaat af en konden mij dus helemaal niets vertellen.
Uiteindelijk heb ik dit aan Media Markt verteld aangezien ik extra €15 heb betaald voor een service die niet volledig geleverd is, kwamen ze me onderstaande uitleg.
16:42:29 02-02-2015 door Media Markt Online
Geachte meneer XXX, Wij vinden net vervelend te vernemen dat de Extra bezorgservice naar uw mening niet naar behoren is uitgevoerd. Als wij het goed begrijpen is uw warmtepompdroger op zijn plek gezet en aangesloten. Helaas staat de informatie betreffende een korte uitleg over het artikel verkeerd op onze website. Dit is niet inbegrepen bij de Extra bezorgservice witgoed. Onze excuses hiervoor. Onze excuses voor het al gehele ongemak. Door drukte hebben wij uw e-mail niet eerder kunnen beantwoorden. Onze excuses hiervoor. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, [naam verwijderd] Uw Media Markt team
Je betaalt voor extra service die ze je niet leveren maar geld krijg je uiteraard niet terug!
Deze grote ondernemingen vergeten soms dat wij “de gewone” mens moeten sparen om iets te kopen wat we nodig hebben.