Vodafone glasvezel
Geplaatst: 10 apr 2015 16:32
Glasvezel via Vodafone
Vorige week kwam de monteur alles installeren. Hij weigerde echter om de huistelefoon aan te sluiten, terwijl dit wel in mijn pakket zit. Uiteindelijk zelf geprobeerd maar het lukte niet.
Sinds maandag hebben wij geen geluid meer op de televisie. Diverse malen contact gehad met de klantenservice, met iedere keer de zelfde instructies die ik kreeg. Stekkers in/uit, stroom aan/uit. Vodafone wilt hiervoor geen monteur langs sturen, en zegt dit probleem op afstand wel te kunnen verhelpen binnen 5 werkdagen....
Vandaag weer telefonisch contact gehad met de mededeling dat het vanaf vandaag nog 5 werkdagen kon gaan duren. Ik heb aangegeven dat ik hier zeer ontevreden over ben en dat mijn klacht al maandag is gemeld bij Vodafone en dat ik wil dat het nu onderhand opgelost word. Ze gaf hier geen begrip voor, en hield de 5 werkdagen aan die vanaf vandaag ingaan. Ik heb aangegeven dat ik het contract per direct wil beƫindigen en heb dit ook schriftelijk gemeld bij Vodafone.
Vorige week kwam de monteur alles installeren. Hij weigerde echter om de huistelefoon aan te sluiten, terwijl dit wel in mijn pakket zit. Uiteindelijk zelf geprobeerd maar het lukte niet.
Sinds maandag hebben wij geen geluid meer op de televisie. Diverse malen contact gehad met de klantenservice, met iedere keer de zelfde instructies die ik kreeg. Stekkers in/uit, stroom aan/uit. Vodafone wilt hiervoor geen monteur langs sturen, en zegt dit probleem op afstand wel te kunnen verhelpen binnen 5 werkdagen....
Vandaag weer telefonisch contact gehad met de mededeling dat het vanaf vandaag nog 5 werkdagen kon gaan duren. Ik heb aangegeven dat ik hier zeer ontevreden over ben en dat mijn klacht al maandag is gemeld bij Vodafone en dat ik wil dat het nu onderhand opgelost word. Ze gaf hier geen begrip voor, en hield de 5 werkdagen aan die vanaf vandaag ingaan. Ik heb aangegeven dat ik het contract per direct wil beƫindigen en heb dit ook schriftelijk gemeld bij Vodafone.