Pagina 1 van 1
ziggo en horizon
Geplaatst: 23 mei 2015 10:20
door cisje74
Helaas hebben wij de grote fout gemaakt om bij ziggo een horizonbox te nemen met het uitgebreide tv zenders pakket. Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!! mijn man heeft ondertussen al 4x gebeld en 4x een ander antwoord gehad! de 1x was heb binnen 4 uur geregeld-dus niet. De 2x moest het binnen 48 uur geregeld zijn-dus niet!. De 3x moesten we wachten op de monteur dus dat netjes gedaan en de monteur is geweest en heeft alles door gemeten en heeft zelf de ziggo helpdesk gebeld en hij kreeg te horen dat als hij het afgemeld had dan moest het werken........ maar een dag later werkt het nog steeds niet dus maar weer gebeld en nu wordt er gezegd het moet aan komende week wel werken...... we wachten het af maar het begin mij in ieder geval goed te vervelen en ik ben van plan om te zeggen ziggo op tezeggen wegens nalatigheid.
Hebben meer mensen hier problemen mee?
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 23 mei 2015 14:30
door ciske
Ziggo forum , twitter of FB al gevraagd?
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 23 mei 2015 18:30
door Har06
cisje74 schreef:Helaas hebben wij de grote fout gemaakt om bij ziggo een horizonbox te nemen met het uitgebreide tv zenders pakket. Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!! mijn man heeft ondertussen al 4x gebeld en 4x een ander antwoord gehad! de 1x was heb binnen 4 uur geregeld-dus niet. De 2x moest het binnen 48 uur geregeld zijn-dus niet!. De 3x moesten we wachten op de monteur dus dat netjes gedaan en de monteur is geweest en heeft alles door gemeten en heeft zelf de ziggo helpdesk gebeld en hij kreeg te horen dat als hij het afgemeld had dan moest het werken........ maar een dag later werkt het nog steeds niet dus maar weer gebeld en nu wordt er gezegd het moet aan komende week wel werken...... we wachten het af maar het begin mij in ieder geval goed te vervelen en ik ben van plan om te zeggen ziggo op tezeggen wegens nalatigheid.
Hebben meer mensen hier problemen mee?
al opgezegd ? geeft de provider de kans om eea te herstellen, zijn alle kabeltjes wel in orde ??
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 23 mei 2015 18:49
door bprosman
Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
nalatigheid.
"Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 24 mei 2015 23:21
door cisje74
de monteur heeft de kabels nagekeken en die waren goed volgens hem. Bij de horizon zit geen smartcard.
Mijn man heeft inmiddels via twitter bericht gestuurd en dat hebben ze beantwoord en jaaaaaaa eindelijk werkt het dus een pluim voor de webcare van ziggo
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 25 mei 2015 10:12
door ciske
Top , geniet er van.
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 26 mei 2015 09:26
door olaf79
Har06 schreef:zijn alle kabeltjes wel in orde ??
De monteur is langsgeweest. Denk je niet dat die e.e.a. kwa kabeltjes even bekijkt?
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 26 mei 2015 09:30
door olaf79
bprosman schreef:Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
Denk het niet. Horizonbox heeft geen smart card nodig.
"Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.
Als het na 4x niet lukt om een klant de toegezegde diensten te leveren ben je m.i. behoorlijk nalatig.
Re: ziggo en horizon
Geplaatst: 27 mei 2015 16:27
door Har06
olaf79 schreef:bprosman schreef:Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
Denk het niet. Horizonbox heeft geen smart card nodig.
"Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.
Als het na 4x niet lukt om een klant de toegezegde diensten te leveren ben je m.i. behoorlijk nalatig.
of de klant heeft het niet goed begrepen
ziggo upc hebben een redelijke klantenservice