KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice
Geplaatst: 27 mei 2015 21:10
Ik heb een Samsung galaxy S4 die is aangeschaft via vodafone met een abbonement het toestel is altijd op mijn naam geweest het abbonement niet... ik heb sinds vorig jaar augustus ongeveer problemen met het toestel
mijn toestel is 2x software geflashed 1x software gereset 1x is het LCD compleet vervangen mijn batterij is tot 2x toe vervangen.
ik ben meer dan 5/6 keer naar de winkel geweest elke keer op eigen kosten inderdaad
tot heden heeft nog samsung mij kunnen helpen nog vodafone.. de enige die hevige stappen onderneem was kpn door mijn lcd meteen te vervangen, Nu blijkt dat mijn samsung die uit duitsland is geimporteerd door vodafone nederland niet door samsung benelux kan worden ingenomen? hierop ben ik bij vodafone binnengestapt waarop hun zeggen wij kunnen je ook niet helpen... ik heb een toestel onder garantie wat gewoon niet deugt en nu kan en wil niemand mij helpen? ik heb een toestel waarop SAMSUNG staat en ik wil daarom graag een antwoord en oplossing van SAMSUNG
in het kort: het toestel toont na zoveel reparaties nog steeds kuren en ze willen hem weer repareren...
hierop krijg ik als advies zet er geen backup op terug het kan softwarematig fouten bevatten... oke leuk en aardig??? maar na zoveel keer wil je wel is dingen bewaren en tot heden kan dat niet normaal en werkt het toestel ook niet normaal...
Einde raad
mijn toestel is 2x software geflashed 1x software gereset 1x is het LCD compleet vervangen mijn batterij is tot 2x toe vervangen.
ik ben meer dan 5/6 keer naar de winkel geweest elke keer op eigen kosten inderdaad
tot heden heeft nog samsung mij kunnen helpen nog vodafone.. de enige die hevige stappen onderneem was kpn door mijn lcd meteen te vervangen, Nu blijkt dat mijn samsung die uit duitsland is geimporteerd door vodafone nederland niet door samsung benelux kan worden ingenomen? hierop ben ik bij vodafone binnengestapt waarop hun zeggen wij kunnen je ook niet helpen... ik heb een toestel onder garantie wat gewoon niet deugt en nu kan en wil niemand mij helpen? ik heb een toestel waarop SAMSUNG staat en ik wil daarom graag een antwoord en oplossing van SAMSUNG
in het kort: het toestel toont na zoveel reparaties nog steeds kuren en ze willen hem weer repareren...
hierop krijg ik als advies zet er geen backup op terug het kan softwarematig fouten bevatten... oke leuk en aardig??? maar na zoveel keer wil je wel is dingen bewaren en tot heden kan dat niet normaal en werkt het toestel ook niet normaal...
Einde raad