Niet ontvangen bestelling Wehkamp.nl
Geplaatst: 08 jun 2015 18:42
Hallo,
Enkele maanden geleden een TV Monitor en sokken bij Wehkamp besteld, de dag van aflevering kon ik de bestelling volgen via de door Wehkamp aangeboden dienst waarmee je de bestelling kan volgen.
Nu werd er netjes op tijd de sokken bezorgd, toen ik bij de bezorger vroeg naar de monitor die toch in een behoorlijk groot pakket had moeten zitten en ik dus gelijk mistte zei deze dat dit misschien morgen wel werd bezorgd.
Enkele uren later de site van Wehkamp nog eens nagekeken en hierin stond tot mijn verbazing dat mijn pakket bij het verkeerde magazijn was geleverd en deze retour Wehkamp zou gaan, gelijk klantenservice opgebeld, die dit bevestigden en mij mededeelden dat als ik zo'n monitor wou hebben deze opnieuw moest bestellen.
Na eerst nog rondgekeken te hebben naar een ander exemplaar toch maar besloten om een 14 dagen later deze opnieuw bij de Wehkamp te bestellen, nu zou de "eerste" niet ontvangen monitor 27-3-2015 geleverd worden, ik heb herinneringen gehad dat ik deze nog moest betalen, heb Wehkamp hierover zeker 4x opgebeld dat deze rekening niet terecht is, maar het schijnt onmogelijk te zijn om deze te verwijderen uit mijn account, nu kreeg ik vorige week een mail dat ik in gebreke werd gesteld??, nogmaals maar Wehkamp opgebeld en deze keer de financiële afdeling waar een uiterst correcte medewerker mij toezegde dat dit opgelost zou worden, nu zie ik echter deze rekening nog steeds in mijn account en vraag mij dus af wat de volgende stap van Wehkamp zal zijn, en hoe sterk ik sta? Iemand ervaring of know-how?
M vr Grt
David V.
Enkele maanden geleden een TV Monitor en sokken bij Wehkamp besteld, de dag van aflevering kon ik de bestelling volgen via de door Wehkamp aangeboden dienst waarmee je de bestelling kan volgen.
Nu werd er netjes op tijd de sokken bezorgd, toen ik bij de bezorger vroeg naar de monitor die toch in een behoorlijk groot pakket had moeten zitten en ik dus gelijk mistte zei deze dat dit misschien morgen wel werd bezorgd.
Enkele uren later de site van Wehkamp nog eens nagekeken en hierin stond tot mijn verbazing dat mijn pakket bij het verkeerde magazijn was geleverd en deze retour Wehkamp zou gaan, gelijk klantenservice opgebeld, die dit bevestigden en mij mededeelden dat als ik zo'n monitor wou hebben deze opnieuw moest bestellen.
Na eerst nog rondgekeken te hebben naar een ander exemplaar toch maar besloten om een 14 dagen later deze opnieuw bij de Wehkamp te bestellen, nu zou de "eerste" niet ontvangen monitor 27-3-2015 geleverd worden, ik heb herinneringen gehad dat ik deze nog moest betalen, heb Wehkamp hierover zeker 4x opgebeld dat deze rekening niet terecht is, maar het schijnt onmogelijk te zijn om deze te verwijderen uit mijn account, nu kreeg ik vorige week een mail dat ik in gebreke werd gesteld??, nogmaals maar Wehkamp opgebeld en deze keer de financiële afdeling waar een uiterst correcte medewerker mij toezegde dat dit opgelost zou worden, nu zie ik echter deze rekening nog steeds in mijn account en vraag mij dus af wat de volgende stap van Wehkamp zal zijn, en hoe sterk ik sta? Iemand ervaring of know-how?
M vr Grt
David V.