Woonsquare
Geplaatst: 11 jun 2015 22:17
Tja geen vakantie voor mijn dochter en mij dit jaar want wij wilden graag nieuwe bank kopen.
dus n.a.v. folder van Woonsquare daar wezen kijken, ter oriëntatie. Dit heb ik meerdere keren ook tegen de verkoper gezegd, uiteindelijk ben ik overstag gegaan en heb koopovereenkomst getekend.
Echter de volgende dag kregen we een nare brief i.v.m scheiding, kort gezegd komt het hierop neer dat er een advocaat ingeschakeld moet worden. Dus het geld voor de bank moet helaas voor iets anders gebruikt worden! Gelijk die dag erop per telefoon en later per mail de bank willen annuleren. Dat ging niet meer want de bank was al in productie werd er gezegd. Heb ik gevraagd wat het kost om te annuleren, dit verzocht per mail en een antwoordt per mail verzocht, dit kunnen ze niet geven de annuleringskosten worden per brief gecommuniceerd.
Nu 2 weken verder heb ik nog steeds geen antwoorden en word ik aan een lijntje gehouden.
Wat een klant onvriendelijk en zeker niet service gericht bedrijf is dit!
Ik schrijf dit om iedereen te waarschuwen!!!
dus n.a.v. folder van Woonsquare daar wezen kijken, ter oriëntatie. Dit heb ik meerdere keren ook tegen de verkoper gezegd, uiteindelijk ben ik overstag gegaan en heb koopovereenkomst getekend.
Echter de volgende dag kregen we een nare brief i.v.m scheiding, kort gezegd komt het hierop neer dat er een advocaat ingeschakeld moet worden. Dus het geld voor de bank moet helaas voor iets anders gebruikt worden! Gelijk die dag erop per telefoon en later per mail de bank willen annuleren. Dat ging niet meer want de bank was al in productie werd er gezegd. Heb ik gevraagd wat het kost om te annuleren, dit verzocht per mail en een antwoordt per mail verzocht, dit kunnen ze niet geven de annuleringskosten worden per brief gecommuniceerd.
Nu 2 weken verder heb ik nog steeds geen antwoorden en word ik aan een lijntje gehouden.
Wat een klant onvriendelijk en zeker niet service gericht bedrijf is dit!
Ik schrijf dit om iedereen te waarschuwen!!!