Ontevreden overstap Ziggo
Geplaatst: 08 jul 2015 11:49
Wij zijn sinds 1 juli overgestapt naar Ziggo, we hadden hiervoor Online waar we zo'n 13 jaar klant geweest zijn. Nu in deze ene week bij Ziggo heb ik al meer storingen meegemaakt dan in de afgelopen jaren bij Online. De modem van online stond bij ons in de slaapkamer, nooit problemen. De modem van Ziggo moet perse in de meterkast aan de hoofdaansluiting want anders valt het internet om de haverklap weg. Dit betekent dat we aanpassingen in de meterkast moeten gaan doen omdat de stekker van de modem in het enige stopcontact van de meterkast moet waardoor we geen buitenverlichting hebben. De telefoonkabel moet door de hele benedenverdieping getrokken worden. En dan het grootste probleem, we hebben op zolder nog een oude desktop staan waar ik aan werk, die moet dus via een kabel met de modem verbonden worden. Dit betekend gaten op plaatsen waar ik ze niet wil hebben. Beneden werken is geen optie ivm een druk huishouden wat niet gaat icm met mijn werk.
Kan ik hier wat mee bij Ziggo? Het liefst zeg ik de hele boel weer op, ik ben tenslotte ontevreden over het product, heb ik dit recht of zit ik hier nu een jaar aan vast? Ik werk dus vanuit huis en ben hiervoor afhankelijk van internet, zal me dan het jaartje worden...
Kan ik hier wat mee bij Ziggo? Het liefst zeg ik de hele boel weer op, ik ben tenslotte ontevreden over het product, heb ik dit recht of zit ik hier nu een jaar aan vast? Ik werk dus vanuit huis en ben hiervoor afhankelijk van internet, zal me dan het jaartje worden...