Opzeggen Tele 2
Geplaatst: 28 okt 2015 15:04
Goedemiddag,
Ik wil even iets voor de zekerheid weten.
Ik ga verhuizen naar een ander adres en Tele 2 kan niet hetzelfde product leveren i.v.m. de capaciteit van het signaal.
Nu moeten ze het downgraden (tv basis naar tv light), komen er kosten bij voor het verbreken van het huidige contract en ga ik opnieuw een contract van een jaar aan.
Daarnaast betaal ik voor een minder product net zoveel als tv basis, terwijl ik minder krijg. Het voelt niet goed.
Ik moet daarnaast ook nog eens 23 dagen wachten voordat ze het signaal kunnen leveren op het adres.
Mag ik mijn contract nu opzeggen met Tele 2? Omdat ze niet hetzelfde kunnen leveren als het huidige adres? Ook als het gaat om één product?
Kan niks vinden in de Algemene Voorwaarden hierover.
Alvast bedankt.
Ik wil even iets voor de zekerheid weten.
Ik ga verhuizen naar een ander adres en Tele 2 kan niet hetzelfde product leveren i.v.m. de capaciteit van het signaal.
Nu moeten ze het downgraden (tv basis naar tv light), komen er kosten bij voor het verbreken van het huidige contract en ga ik opnieuw een contract van een jaar aan.
Daarnaast betaal ik voor een minder product net zoveel als tv basis, terwijl ik minder krijg. Het voelt niet goed.
Ik moet daarnaast ook nog eens 23 dagen wachten voordat ze het signaal kunnen leveren op het adres.
Mag ik mijn contract nu opzeggen met Tele 2? Omdat ze niet hetzelfde kunnen leveren als het huidige adres? Ook als het gaat om één product?
Kan niks vinden in de Algemene Voorwaarden hierover.
Alvast bedankt.