Geen tweede decoder tele2
Geplaatst: 02 mar 2016 11:38
Beste forum gebruikers. Ik heb een probleem met tele2 waar jullie misschien ook nog advies in hebben. Onderstaande bericht heb ik op het tele2 forum gezet en ik heb een klachtenformulier ingevuld waarin ik het hele verhaak uitleg. Het kan echter 10 dagen duren voor ik daar een antwoord op krijg en ik wil dit graag zo snel mogelijk oplossen.
Ik wil graag een tweede tv decoder. Deze heb ik eerder gehad maar tele2 weigert mij er nu 1 te verstrekken omdat mijn internet verbinding te traag zou zijn. Dit terwijl het altijd goed gewerkt heeft. Heel vervelend, want ik heb een nieuwe tv en wil daar graag tv mee kunnen kijken.
In de algemene voorwaarden staan geen beperkingen voor het aanvragen van een 2e decoder. De voorwaarden zijn ook niet gewijzigd sinds 13juni 2014. Als ik via de website een nieuw abonnement afsluit kan ik gewoon een tweede decoder aanvragen. Nergens kan ik terugvinden dat er beperkingen zijn aan het aanvragen van een tweede decoder. Als alternatief wordt nu digitenne aangeboden maar uw medewerker geeft zelf al aan dat dit een ander en kwalitatief minder product is.
Helaas heb ik dus geen alternatief dan over te stappen naar een andere provider. Nu weigert tele2 mijn abonnement te beeindigen, terwijl uw product niet voldoet aan het contract dat wij hebben afgesloten onder de voorwaarden van 13 juni 2014.
Hoe kom ik in contact met iemand die dit voor mij gaat oplossen zonder dat ik een juridisch gevecht moet beginnen om mijn contract alsnog te beeindigen? Helpdeskmedewerker Leon begrijpt mijn probleem maar heeft zelf niet de mogelijkheid om hier over te beslissen. Ik zoek contact met een leidinggevende binnen de klantenservice organisatie.
Heeft iemand dit soort ervaringen eerder gehad en wat is de snelste weg naar iemand die hier een beslissing over kan nemen? Volgens mij sta ik volledig in mijn recht om mijn abonnement te willen beeindigen.
Groeten,
Eelke
Ik wil graag een tweede tv decoder. Deze heb ik eerder gehad maar tele2 weigert mij er nu 1 te verstrekken omdat mijn internet verbinding te traag zou zijn. Dit terwijl het altijd goed gewerkt heeft. Heel vervelend, want ik heb een nieuwe tv en wil daar graag tv mee kunnen kijken.
In de algemene voorwaarden staan geen beperkingen voor het aanvragen van een 2e decoder. De voorwaarden zijn ook niet gewijzigd sinds 13juni 2014. Als ik via de website een nieuw abonnement afsluit kan ik gewoon een tweede decoder aanvragen. Nergens kan ik terugvinden dat er beperkingen zijn aan het aanvragen van een tweede decoder. Als alternatief wordt nu digitenne aangeboden maar uw medewerker geeft zelf al aan dat dit een ander en kwalitatief minder product is.
Helaas heb ik dus geen alternatief dan over te stappen naar een andere provider. Nu weigert tele2 mijn abonnement te beeindigen, terwijl uw product niet voldoet aan het contract dat wij hebben afgesloten onder de voorwaarden van 13 juni 2014.
Hoe kom ik in contact met iemand die dit voor mij gaat oplossen zonder dat ik een juridisch gevecht moet beginnen om mijn contract alsnog te beeindigen? Helpdeskmedewerker Leon begrijpt mijn probleem maar heeft zelf niet de mogelijkheid om hier over te beslissen. Ik zoek contact met een leidinggevende binnen de klantenservice organisatie.
Heeft iemand dit soort ervaringen eerder gehad en wat is de snelste weg naar iemand die hier een beslissing over kan nemen? Volgens mij sta ik volledig in mijn recht om mijn abonnement te willen beeindigen.
Groeten,
Eelke